Wednesday, September 22, 2010

Home » » aku nk tayang jugak...:D

aku nk tayang jugak...:D

salam..
errrr..belum terlambat lagi kan..
asyik tengok gambar raya korang je..
aku pun nak jugak..
hehe..

kalau ikutkan banyak giler gambar raya hari tu..
tapi ni je lah aku mampu upload..
yang lain2 tu biarlah jadi rahsia kerajaan..:)

ok..
kegarisan..
sedia...
go....:)
ok..aku mulakan dengan gambar abah n mama aku la kan..abah makin kurus..ma pulak yg makin berisi..aku panggil misai abah aku tu misai MR POTATO...hahhaah..ko ade???
pastu gambar ramai2 satu family..kenapa letak gambar ni?sebab gambar lain semua macam skema je..hehhe..keluarga yang tengah berkembang pesat..haha..

yang takde dalam gambar:
razi - adik ipar aku.kerja..
haqeem - adik bongso aku.keluar g raye kot..
dania - anak buah aku.tengah tido..
ni lah adik bongsu aku..
tak dapat terima kenyataan kena pakai sampin macam tu..
dia kata macam nak kahwin je pakai macam ni..
tak sampai 2 minit kot, dah bukak..pakai macam biase je..hehehe..
cube tengok gambar ni betul2..
memula ingat ada 3 makhluk je dalam ni..
tapi rupe2 nye ada 4 daaa..hehe..
yang pakai baju pepel tu anak jiran aku..
baru form 5, tapi dah same besor ngan mama aku je aku tengok..hehhee..
baju melayu merah n hitam tu pun anak jiran aku jugak..
adik beradik, tapi jauh beza rupe..:D
yang ni pulak...errrr...anak sulung tuan rumah bersama sepupu sepapat..
nak kahwin dah tu..tengah gabra...hehehe..
lagi 23 hari lagi...huwaaaaa...takutnyerrrr....

12 comments:

  1. hehe, tu la, yg pic no 4 tuh cm bertiga jer, lao x ckp mmg ingt ber3 jer...hehehe

    ReplyDelete
  2. --> mummy
    hehhe..samelah kitorg adik beradik..memula tengok tak perasan gambar tu ade 4 org rupenye..hehhehe..

    ReplyDelete
  3. ye laa.. ingatkan bertiga jer.. rupanye ade sicomel terlindung sket.. hehe..
    anak sulong tuan umah tengah menghitung hari ye.. haha..

    ReplyDelete
  4. ya!


    .
    .

    aku dapat kesan kegabraan muka anak sulung itu

    .
    .
    .

    hahaha .. muka cuak!!

    tit

    tit

    tit

    tit

    .
    .
    .


    tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit

    masa sudah tamat :P


    sekejap je weiyh 23 hari tu :P

    ReplyDelete
  5. --> normie
    menghitung hari..detik demi detik...huwaaaa...rase mcm nak buang je ticker tu....hehhehe...

    --> KTS
    ko punye bunyi tit..tit tu mcm mesin nyawa je...adoiiii la...

    23 hari tu lame lagi lah....errrrr....

    ReplyDelete
  6. kalo ko takut, aku buleh gantikan,ehehhehehhee.

    ReplyDelete
  7. --> hajar
    ha'ah la yang..huhu..

    --> juliet
    ewah2 budak ni..arghhhhhhhh...tetibe rase tak sabar nk setel kan majlis ni..hehhehehehe...

    ReplyDelete
  8. Salam asleenda,

    tinggal sikit ari je tu..jgn berat2 sgt buat kerja..badan nak pakai weiii

    ReplyDelete
  9. aku minat la kt misai abh ko....

    ReplyDelete
  10. pehhhh meriah gile dengan warna..suka tengok gambo2 ni... :)

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute