Tuesday, September 7, 2010

Home » » alhamdulillah...:)

alhamdulillah...:)

salam..
selamat pagi..
ni n3 schedule..
agaknye time korang baca n3 ni aku dah dalam bas balik kg..:D

saje je nak citer kt sini pasal bende alah ni..
orang lain seme dah dapat, aku baru nak kecoh2 kan...
ampunkan kami penunggu gua..
hehe..

alhamdulillah..
akhirnye dapat jugak aku BE ni..
selama ni asyik tengok org lain je dapat..
terima kasih Nuffnang...
lepas ni bagi lah lagi..
hehe..
aku capture utk tatapan hari tua nnt..
hehe..
haaa..
nampak tak tu..
dok melekat kt atas tu..
alhamdulillah..

oklah..sekian n3 kecoh aku hari ni..
tenkiu sudi bace sampai bawah ni...
doakan aku selamat sampai kampung ye...
aminnn..:D

5 comments:

  1. selamat sampai..selamat pulang ke KL...hihii....SELAMAT HARI RAYA....bestnye...raya naik bas....adventure la...lalala...balik kampung.....

    ReplyDelete
  2. bestnya dpt BE

    Salam ziarah

    salam aidilfitri,semoga gembira dihari lebaran

    take acre

    ReplyDelete
  3. jgn lupa jln ke KL nanti. psssttt...aku ngan kts nak terjah tem ko kawen kat danau kota, bulehh? :P

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute