Sunday, September 26, 2010

Home » » bile si kecik beraya...

bile si kecik beraya...

salam..
selamat pagi kwn2 yg dtg menyinggah sini..

hari ni nk citer pasal hari raya jugak..
hehe..raye kan sebulan..
tp nk citer pasal 2 anak buah aku ni..
baru 2 org, dh pening satu rumah..
haha..
ni pagi raye..sampai kene pegang memasing..kalau tak, tak reti dok diam..:)
ntah ape lah kakak buat depan meja solek tu..
alahai..dah cun2, hisap botol pulak..potong betul lah...~~
haaa..kan ke comeiii tu..tp still tak mo pandang camera..adoiii..kakak..kakak..
haa..kan elok tu..dh mcm pendekar cinonet je..huhu..
yg si kakak ni sibuk nk peluk orang..pantang jumpe budak2 kecik or baby, seme dia nk cium..sayang sangat lah konon..
ape kakak..jeling sape tu..
hehe...diorg ni bukan adik beradik..tp sepupu..yg kakak tu anak angah aku..
umur baru 2 tahun..tp nk dapat adik dah tu..heheh..
yang ni anak adik aku no. 3..baru setahun 2 bulan kot..
tahun depan lagi meriah la nmpak nye..bertambah lagi 2 orang ank buah aku..
sebab angah ngan achik pregnant..hehe..
uishhh..kalau yg ini dah start nangis, mmg tekanan seisi rumah..
mama dia pun dah sarat dh..tak larat nk melayan..
nasib baik lah ade pakcik makcik boleh melayan..
hurmmm...
lega telinga bile dah tido..huhu..tengok gaya tido pun tau dia penat..
macam gaya mentadak mentadu tido je..
hehe..

rasenye ni last n3 citer pasal raye kot..
time kasih yer sudi bace sampai bawah ni..
sampai jumpe..:D

11 comments:

  1. Haha, faham sgt . .itu baru 2 kan? Rumah kite ada 12 bdk2 campo anak kita. .paling besor 7thn paling kecik 9bln. .bayangkanlah. . . .rumah tu di kongke 'genk bas sekolah' gelaran dorang. .huhu

    ReplyDelete
  2. thn depan bertambah meriah bila anak sedara bertambah


    .
    .


    .
    .
    .

    bila ada anak sendiri lagi bertambah-tambah-tambah-tambah-tambah meriah

    kan kan kan... :D

    .
    .

    ReplyDelete
  3. aku syak si kakak tu tido macam maklong dia :P

    ReplyDelete
  4. waa.. raya sakan ler tahun ni ye.. moga sakan ler tahun2 yg mendatang..

    ReplyDelete
  5. Wah, pendekar cinonet bergaya.hehe
    meriah raya ^_^v

    ReplyDelete
  6. suke gambo yg last... comey je dia tdo.. hehe.. :D

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute