Wednesday, October 6, 2010

Home » » 10 hari...

10 hari...

salam..
selamat pagi..

lame tak update pasal kahwin2 kan..
dgn berbaki lagi 10 hari ni aku rase dah banyak bende dah settle..
alhamdulillah..
ahad lepas kt kampung mak abah aku buat kenduri dudukkan orang..
ala..kenduri yang nk tentukan sape yang masak..
sape yang buat air..sape yang jaga bahagian makanan..
sape pengantin..ehh..ehhh..tak..tak..hehehe..

malangnye aku takde time tuh..
dan yg lagi sedih aku tak tau pun ahad tu ade kenduri dudukkan orang..
hurmmm..bagus tak dapat mak abah cm nih..
kebetulan aku call lepas asar tu nk cakap ngan mama..
aku call bnyk kali baru mama angkat..
ingatkan tido..rupe2 kt umah tgh bz daa...

tetibe rase terharu..
yelah selama ni mama ngan abah aku buat kenduri ni utk majlis adik2 aku..
utk pengetahuan aku dah dapat 3 adik ipar..:)
kali ni kenduri tu utk majlis aku..
semoga majlis aku nnt berjalan lancar..
insyaAllah..
tetibe teringat kat Maher Zain..:D

9 comments:

  1. aslinda.. harap sumernya akan berjalan lancar nanti...
    jgn gabra sangat tau..!!

    ReplyDelete
  2. kalo kenduri kat kl ni pas kat katerer sajalah kan.

    ReplyDelete
  3. --> juliet
    ehh tak juge..abg long en As tak mau gune catering..dia tempah kt org kampung..masing2 ade bahagian masing2..

    ReplyDelete
  4. waaa.dah nak kawem..selamat bakal pengantin baru..:D

    ReplyDelete
  5. waduh2..qiqi nk tggu kua gmbr kwin nnt tau.hehehe

    ReplyDelete
  6. semoga selamat semuanya nnt.. Take care tau.. skrg ni tgh darah manis kan..

    ReplyDelete
  7. linda mesti tak sabar2 nak kawen kan??? hehehe

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute