Monday, October 25, 2010

Home » » Alhamdulillah...:)

Alhamdulillah...:)

salam..
selamat pagi..
lamanya tak berupdate blog caca marba aku ni..
rasa rindu pulak..

ok..
ni n3 pertama setelah bertukar status..
aku kini seorang isteri..
kadang2 rase macam tak percaya...boleh?
hurmmm..
perjalanan hidup berumahtangga baru je bermula..
semoga kebahagiaan mengiringi...
doakan kami..:)

jutaan terima kasih kepada semua yg telah terlibat secara langsung atau tak langsung sepanjang majlis perkahwinan kami..terima kasih banyak2..semoga Allah membalas jasa baik anda semua..

kepada geng2 B2B yang dah selamat berumahtangga, aku ucapkan selamat pengantin baru..semoga cinta mekar hingga ke syurga..InsyaAllah..

kepada geng2 B2B yang akan mendirikan rumahtangga minggu ni, aku doakan semoga perjalanan majlis korang semua berjalan lancar..Amin...
selepas akad nikah...
wif one of my bestfrenz...:)

tu je dulu setakat ni..
lepas2 ni aku update lagi..
sekarang ni nk pegi terjah blog korang pulak..
daaa...:D

17 comments:

  1. tahniah dear!!! moga kekal hingga ke syurga

    ReplyDelete
  2. tahniah dear. teaser pun dah cantik. share the vendor ek soon ! plsss congrats again =)

    ReplyDelete
  3. selamat pengantin baru...

    mana lg gambar kawen..
    nk tgk.....

    ReplyDelete
  4. selamat pengantin baru..moge kekal keakhir hayat n diberkati Allah..amin

    ReplyDelete
  5. wa..cantiknye..congrates dear..

    ReplyDelete
  6. tahniah abg as..err..dan linda juga :P

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah..semoga jodoh berpanjangan sehingga ke akhir hayat, berbahagia di dunia dan di akhirat...

    cantik bunga tu..i like :-)

    ReplyDelete
  8. congrates sis!~
    santek baju..lepas ni jgn lupa upload ok share dgn kitorang kisah cinta bahagia. hihihihi..
    selamat pengantin baru, moga bahagia hingga akhir hayat dan ceria-ceria selalu :)

    ReplyDelete
  9. cepat! cepat upload gambar.. tak sabar aku nak nengok


    .
    .


    .
    .

    manala tau ada terselit muka aku dlm gambar tu.. terselit kuku pun takpe

    hihihi

    ReplyDelete
  10. wah.. tahniahhhhh

    apa lagi linda cepat lah upload gambar kawen nak tengokkkkk hehhee


    lama angah tak singgah sini

    ReplyDelete
  11. tahniah linda...jgn marah yaa.. dah upload pic kawen linda... cantikkk,,,moga hubungan sentiasa bahagia...amin

    ReplyDelete
  12. tahniah... semoga bahagia ke anak cucu...amin

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute