Friday, October 8, 2010

Home » » on leave...

on leave...

salam..
selamat pagi..
hari ni aku amik cuti..
cuti bersebab..bukan cuti saje2 or cuti suke2..

lepas Asar nanti abg ngah en As nikah..
mestilah aku kena pegi kan..
meraikan dn meramaikan rombongan pihak lelaki..
hehe..
pastu malam nye ade berinai besar pulak..
siap ade kompang bagai..
tu pun kene pegi jugak umah bakal biras aku tuh..
boleh jugak aku tengok pengantin berinai besar macam mane..

yelah, majlis aku nanti takde malam berinai ke ape..
inai sendiri2 je..
niat dihati nak pakai inai daun tu..
konon2 nak inai tu tahan lame kt jari..
tapi, tak berani nak cakap la..
sape pulak lah rajin nk tolong tumbuk inai tu..

takpe2..
aku dh sediakan plan B..
kalau tak dapat inai daun, terpaksalah gune inai tube tu..
tak kisah la kena touch up 2 3 kali pun..
tapi tulah..aku tak beli lagi pun inai tube tu..
huhu..sekian...:D

11 comments:

  1. Dia yg teringin nk pakai inai yew. .hava a nice day

    ReplyDelete
  2. tapi kalau pakai inai tumbuk tahan lama tauuu hehehe

    ReplyDelete
  3. aku campur2 je, sbb nk tahan lame sikit pakai daun, aku tumbuh, pastu aku suh adik aku letak, kemudian aku letak..hahah

    ReplyDelete
  4. ko blend jek daun inai tu..
    guna blend kering..

    ReplyDelete
  5. wah pasal kawen lagi.. hehehehe...
    wadud x kawen lagi camner neh??

    ReplyDelete
  6. blend je daun inai tu...hahaha...

    ReplyDelete
  7. hati2 ngan inai tube tu.. kang terlebih pakai, warnanya jadi tak lawa.. gelap sgt

    .
    .

    pssttt... kad dah dapat minggu lepas lagi... tenkiu ya :D

    ReplyDelete
  8. selamat berkahwin la kepada mereka2 yg nak kawin tue..

    Entri terbaru->Tutorial Submit Blog / Web ke Google

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute