Wednesday, November 3, 2010

Home » , » n3 petang hari...:)

n3 petang hari...:)

salam..
selamat petang..
rasenya lambat pulak waktu berjalan hari ni..
tak sabar nak tunggu waktu balik..

sila jgn pikir yang bukan2 ehh..
balik ni nk basuh kain baju yg melambak tu..
basuh laju2..
merase lah aku basuh baju pakai tangan..
huwaaaa...abg, bile kite nak beli mesin basuh ni..
den dah lamo tak basuh baju manual nih..
adoiiiii...

malam ni harus aku tidor awal..
nak qada' yang semalam punye tidor..
ngantuk wehhh..melayan en asben main PS2 sampai pukul 2 pagi..
ada hati lagi tu nk beli PS3..cehhhh..
say BIG NO to PS3...hahahha...

ohhh..lame tak cerita pasal BE kan..
sekarang ni ada 5 BE tgh running kt blog caca marba aku nih..
alhamdulillah..tenkiu NUFFNANG..
untung2 dapat topup duit beli mesin basuh..haha...
walaupun nilainye tak lah beriban macam blog otai2 kt luar tu, aku ttp bersyukur..
tenkiu pada korang yg sllu masuk menjengah blog caca marba aku ni ekk..:)
sayang korang...

oklah..mari countdown pukul 5.30 sama2...
haha...:D

6 comments:

  1. wow bestnyaaa. akak nak tanya. akak dapat BE bila? i mean lame x nak tunggu BE tue? :) kite xdapat ape ape lagi pon :(

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute