Monday, November 22, 2010

Home » , » percaya tak?

percaya tak?

salam..
kalau aku citer ni korang percaya tak ekk..
yelah..bukti tak de ni..
tak sempat nk snap gambar..
dah siap masak terus ngap..
lapar sangat..
hehe..

dengan ini dengan bangga nya aku nk bagitau aku dah berjaya masak gulai lemak labu tu..
campur dengan udang sikit..
pastu buat sambal belacan cicah dengan ulam kacang botol..
tu je lauk tengahari semalam..
ohh..tak lupe kicap cap kipas udang..
en asben makan bertambah..
aku pun..huhu..

memula macam tak percaya aku boleh buat..hehe..
ni 1st time tau aku masak gulai..
selama ni cume jadik assistant mama aku je...
tukang kacau orang kate..:)

en asben bagi 4 bintang dr 5 bintang..
bile tanye kenapa tak dapat 5 bintang?
dia kata takut aku riak..
apakah???

ehhh..korang percaya ke tak ni?

9 comments:

  1. caye,,,caye...pas ni masak tuk su pulak....he he he

    ReplyDelete
  2. percaya! tahniah :D

    moga lebih hebat kelak, dpt 6 bintang and infiniti :)

    ReplyDelete
  3. tahniah..tahniah.. nanti masak banyak2 sikit pos kat akak ye.. hehe..

    ReplyDelete
  4. percaya la..
    aku pon x reti masak b4 kawen...
    smua nye blajar pas kawen... ok jerk..

    kau ni mesti dah teror..hihi

    ReplyDelete
  5. tgk muka ko kat dewan hari tu aku tau ko memang buleh dipercayai :D

    tahniah, 4 bintang juga dari aku.:D

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute