Monday, December 13, 2010

Home » » kau kahwin lah dulu...

kau kahwin lah dulu...

kau kahwin lah dulu..
baru boleh cakap perihal org2 dah kahwin..
ni tak..jangan kan belum kahwin..
awek pun takde lagi..

kau kahwin lah dulu..
baru boleh kate..
ehh..kena gari dengan bini ke..
hahhaha..ko takut bini ehhh...

aku menyirap giler kalau ade yang cakap macam ni pada lelaki yg dah kahwin..
lagi menyirap kalau yang bercakap tu kahwin pun belum..

n3 ni tak de kena mengena dengan yang masih hidup ataupun sudah meninggal dunia..
just my 2 cents...:D

9 comments:

  1. hahha... at least ada gak org nak gari dia. kalau org yang bertanya tu, takde sapa nak gari.. boring kot?

    ReplyDelete
  2. eee akak pun hangin je kalo kawan2 suami akak cakap gini..

    ReplyDelete
  3. as nampak macam marah jerr???? lain macam jer???

    ReplyDelete
  4. orang lelaki bermulut celupar?

    memang ada, mmg wujud, mmg meluat. hoh!

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute