Thursday, December 9, 2010

Home » » selepas hujan...

selepas hujan...

salam..
selamat pagi..
time sejuk2 ni kalau lah boleh sambung tido, wahh alangkah syorgaaaa nya..
tapi apakan daya..ade lagi satu tanggungjawab dalam hidup ni..
KERJA...
selagi belum tutup mata..keje..keje..keje...
hehehe..

hari ni aku masuk opis pukul 6:51 pagi..
giler awal..
kau mampu?
kihkihkih..

en asben masuk kerja pukul 7:30 pagi..
dah tu pagi tadi hujan lebat giler..
terpaksa naik kereta..
tu yang keluar rumah awal..
utk elakkan jem..
**from google**

perut lapar..dah nyanyi2 ni..
oklah nak pegi carik sarapan kt umah korang pulak..
korang buat sarapan ape pagi ni...
hehe..

7 comments:

  1. salam.....

    selamat bertugas....follow ur blog..*654

    ReplyDelete
  2. hye.. selamat pagi.. lame tak jengah.. busy skit..
    ape khabar??

    ReplyDelete
  3. --> sekamar rindu

    selamattttt...hehehhe

    --> dot

    kabar baik..alhamdulillahhhh...

    --> sue

    alamak..kene buat ke..segan ler..takut tak menang...kikkkiki..

    ReplyDelete
  4. pagi yg gelap
    kini sudah terang :D

    dapat sarap ngan nasi lemak kopi O pun sedap gak.

    ReplyDelete
  5. kalo ikutkan mata ni mmg nak pejam je wak:)

    ngantuk la

    ReplyDelete
  6. --> juliet
    aku kakak mu..
    kamu adikku...

    hehehhe..

    --> cgg
    betul tu..pedih2 mate ni..hahha...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute