Friday, January 28, 2011

Home » » baru kahwin, dah kena penumbuk..

baru kahwin, dah kena penumbuk..

salam..
sepatutnya entry ni kelmarin aku tulis..
tp baru hari ni tergerak hati nk type..
hehe..

ada satu pagi tu..
aku pun tak perasan jam pukul berapa time tu..
tengah syok2 tido, tetiba rase kena penumbuk..

nasib baik tak sakit sangat..
kena tang tulang dada ni..
terkejut giler aku..
terus pandang en asben..

aku perati je en asben..
ehhhh..tido ke saje2 nk tumbuk aku ni..
tengok en asben tido keras je..
terus la aku nangis pepagi buta tak tau pukul berapa tu..

en asben terjaga la kan..
sebab aku kejut dia tanya kenapa tumbuk aku..
dia pun terkejut jugak la kan..

aku tanya dia mengigau apa sampai nak bertumbuk bagai ni..
rupa2 dia mimpi kena kepung dengan penjahat la kunun..
panjahat tu 5 orang..
dia kena kepung..
tu yang nk bukak langkah tu..

adoiii..nasib baik en asben tak tumbuk muka aku..
ehsan dari Google

haa..macam dalam gambar ni la konon..
en asben buka langkah..
sekali tertumbuk wife dia daaa...
hurmmm..macam2 la..
tapi en asben tak pernah belajar silat pun..
adoiii..

sekarang ni, bila nk tidur je, mula la aku melawak dengan dia..
jangan tumbuk syg lagi ye malam ni..
hehe..
angin je en asben dengar..

sekian..ini kisah benar..
time kasih sudi bace..:D

32 comments:

  1. kene tido pakai perisai tuh! baru selamat kahkahkah!!

    ReplyDelete
  2. sama mcm akak ipar kau la
    memula kwin dgn laki dia,kena penumbuk sejibik kat muka
    asben dia tido gak
    ngigau bergaduh dgn raksasa gorgon

    ReplyDelete
  3. alahai ciannyer sis..tp lawak pun de..hehehe..

    ReplyDelete
  4. --> kak ngah
    nnt nk beli baju besi lah..hehhe

    --> SM
    kekekke..kenapa..mimpi jadi otmen ke..hehhe..

    ReplyDelete
  5. --> dhia
    tulah pasal..mmg skrg ni jadi bahan lawak je..hehhehe..

    ReplyDelete
  6. muahahaha.... seb baik x kono mato, lau x lobam... :P

    ReplyDelete
  7. haiyak...adaka pulak..sabar jek la yer...tak sengaja tu..hehehehehe

    ReplyDelete
  8. --> MQM
    kalau kono mato, mata en asben pun lobam jugak.kot...hehhehe..giler ganas aku..hahahha..

    --> RRU
    nasib baik tak sengaja..hehehhe..

    ReplyDelete
  9. haha..lawak la... seronok kan dah berumah tangga? suka tgk....:)

    ReplyDelete
  10. --> anis
    dah kawen ni, macam2 perangai pelik terbongkar..hehhehe..

    --> farah
    kihkihkih...

    ReplyDelete
  11. jangan percaya ckp en. asben. dia mmg sengaj tumbuk ko sebnrnya




    .
    ..


    ahahahaha... akulah batu api yg berapi

    :P

    ReplyDelete
  12. --> KTS
    ko mmg..fire batu..hikhikhik...

    --> KTS lagi
    dah kuar bape tanduk tu..huhu..

    ReplyDelete
  13. waaa..tkt ye..nsb tak kawin lg..leh tdo selesa..hehe

    ReplyDelete
  14. --> atie
    hahhaha..tunggulah dah kawen nnt..susah nk dapat tido selesa..hikhikhik...

    ReplyDelete
  15. uishhhh.. biar betul.. sian dia.. len kali kena amik video nih hehe.. pastu tengok sama2.. :))

    pst: suka rakam dengkuran hubby.. berirama hehe..

    ReplyDelete
  16. --> atie aizam
    hehehe..tak sempat nk rakam la kak..hehhe..

    ReplyDelete
  17. hahaah amek kesempatan sekali tu...

    **alaa tumbuk2 manja apa salahnya...jgn sampai bersepai gigi udah le..

    ReplyDelete
  18. Baru kawen dah kena penumbuk,macam mana nak hidup di tahun akan datang...

    ReplyDelete
  19. heheh...nasib bek x bengkak sis..^__^

    parah ni kalau sokmo ngigau..hehhe...

    ReplyDelete
  20. Hahaha..pengalaman baru kahwin. sweet lah..heheheh :)

    ReplyDelete
  21. hahaha..tergeLak i bace..mengigau bergaduh.. isteri kene tumbuk.. hihi.. comey.. :) tak per lar.. encik asben u tak sengaje tu...

    ReplyDelete
  22. kelakar betul lah.. memacam kan bila memula kawin ni..

    ReplyDelete
  23. hehehehe :D kena pakai perisai lembut yang menyerap hentaman tu . ngeeee :D

    ReplyDelete
  24. kisah ni macam kisah sy juga...dua kali kena...masa pregnant plak tu

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute