Thursday, January 20, 2011

Home » , » cekodok segera..

cekodok segera..

salam..
ha..buat ape petang2 macam ni..
jom la join aku layan cekodok ni..
cekodok segera je pun..
kalau pegi beli barang2 dapur, en asben selalu ambik tepung cucur Adabi ni..
macam2 perisa la..
kita panggil perisa ke???

setengah peket setiap kali goreng..
cukup la utk kami berdua makan kan..
kekadang mama aku pun suke jugak buat cekodok segera ni..
tapi mama suka campur dengan 2, 3 sudu tepung gandum biase tu..
dia kata lagi sedap..

yeker..kekadang aku pun konpius..
ntah2 sebab nk banyakkan tepung tu..
maklum la..kata adik beradik ramai kan..
mane la cukup kalau setakat peket kecik tu..
hehe..

jemput makan semua..:)

10 comments:

  1. memang izan suka cekodok ni sebab senang (campur malas hehe).Perasa udang pun sedap...mak izan pun campur dgn tepung gndum sket,dia kata supaya minyak tak serap sgt..ntah la ek..tp mmg sempoi la tepung cekodok ni =D

    ReplyDelete
  2. taknak kongsi dgn org sini ke kak? hihi.

    ReplyDelete
  3. sedap nye ..
    lapar cekodok niey ..

    :p singgah sini :)

    ReplyDelete
  4. Memang sedap kalau tambah tepung lain dan tambah segala macam rencah..

    ReplyDelete
  5. aku pun buat cekodok ptg tad. cekodok bwg. pas tu buat sambal tumis tolo buat cicah. lawan ngn teh o panas. yummy!



    tk pernah beli la cekodok adabi ni. harus msk senarai brg dapo bln ni hihihi!!!
    eer.. perisa apa yg bes?? sila bg cdgn...

    ReplyDelete
  6. senang ada yg segera..terus bancuh aje .-)

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute