Tuesday, January 25, 2011

Home » » cuba nasib..free je pun..

cuba nasib..free je pun..

salam..
sabtu lepas ikut en asben pegi Sport Planet, Ampang..
en asben ade selection futsal utk Ambank..
ramai jugak lah staff Ambank yg datang cuba nasib..
en asben salah sorang dari nya..

en asben kata kalau ade rezeki, and then terpilih, alhamdulillah..
kalau tak terpilih pun takpe..

lagipun main ni free..
dah la free..staff² yg dtg utk selection, dibayar pulak tu..
bahagia hidup jadik staff Ambank..

ooohh...
nk bagitau jugak lah..
aku menang GA lagi ni..
haa..nampak tak tu..
hadiah pun dah sampai..
mekasih Puan Penganjur..
lenkali boleh la buat GA lagi..
hehe..

ehhh..betul ke Fasha Sandha dgn Jejai tu dah putus..
ishh..ishh..ishhh...
kesian..
huhu..

14 comments:

  1. --> kak ngah
    takde maknenya kesian kt FS tu..
    buang karen je..

    ReplyDelete
  2. --> cik liyana
    sekali sekala boleh la..hehehe..

    ReplyDelete
  3. --> juliet
    ntah ekk..nnt malam aku tanye ekk..hehehe..

    ReplyDelete
  4. tahniah asleenda sbb menang no cantek itu.

    pasha putuih centa? putus pun tak pe, kawin lagi bagus ~ sbb i tak minat dia. hihi ..

    ReplyDelete
  5. taknak kongsi hadiah ngan aku ke? kongsi en.as, aku kompem sgt ko takkan kongsi kaaan

    hihihi

    ReplyDelete
  6. --> kak chik
    kebetulan je tu kak chik..

    samelah..tak suke juga sama itu fasha sandha..dia dh kena hukum karma tu..huhu..

    ReplyDelete
  7. --> KTS
    oittt..oittt...amboiii statement tak menahan..hahhaa..
    ko nk ke kongsi adiah dgn aku..meh la dtg umah aku dulu...heheh..

    ReplyDelete
  8. --> noraim
    yeker..kebetulan je tu..hehehe...:D

    ReplyDelete
  9. main pun dapat duit..memang best!!!

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute