Tuesday, January 11, 2011

Home » , » Mee Kungfu pening² lalat...:)

Mee Kungfu pening² lalat...:)

salam..
kesihatan tak berapa ok dari semalam sampai hari ni..
pening2 lalat dgn hidung berair..
malam tadi badan panas giler..
telan Paracetamol 650mg sebelum tido..
selubung dengan selimut tebal sampai kepala..
bangun pagi tadi badan berpeluh2..
huhu..

balik kerja semalam, dalam pening2 lalat tu sempat lagi buat mee kungfu..
saja sebab nk habiskan balance mee kuning dalam peti sejuk tu..
maka, berkungfu la aku kt dapur semalam..
haha..

tapi, aku lupe nk snap gambar..
maklum lah..kate pening2 lalat kan..
tp ni aku tepek gambar sifu masak2 aku ni..
lebih kurang la macam ni..
tp dalam gambar ni nampak lebih lazat dr yg aku masak semalam..
haha..
kredit to kak hanieliza

resepi?
pergi terjah umah kak hanieliza tu..
macam2 resepi ada...

satu lagi, happy gilosss pagi ni..
bukak website NUFFNANG pagi tadi..
tengok2 dah ada BE..
tup tup pagi ni dah muncul BE baru..
alhamdulillah...
tenkiu NUFFNANG..
lebiu..hehe..
BE baru...:D

11 comments:

  1. wahh!! sedapnya...

    btw tahniah sbb dapt BE...sya ni tak dpt2 lg..huhu

    ReplyDelete
  2. BE!!BEstnya

    yum2..pening2?

    :D

    take care

    ReplyDelete
  3. betul ke mee kungfu yg ko buat? bukan mee silat cekak atau mee taekwando??

    :D

    get well soon. jg diri

    ReplyDelete
  4. yummy..best nye mee kungfu nie...

    ReplyDelete
  5. masa masak mee tu idung meleleh ke tak? errrr....

    ReplyDelete
  6. Tahniah dapat BE baru.. dan mee itu nampak sedap.. tetiba mak buyong nak makan mee kungfu.. wachaaa!!

    ReplyDelete
  7. adehhh lapor lak tgk me..sini susah nk cari mee

    ReplyDelete
  8. aghhh....lunch ni kaloi nk mkn kuey teow kungfu
    nyum nyum nyummy

    wee~~JOM RENANG-RENANG

    ReplyDelete
  9. sedap nyer! nk order mee kungfu la jap g =)

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute