Monday, February 28, 2011

Home » » apa lagi nak dikata?

apa lagi nak dikata?

sabtu lepas en asben ada tournament futsal..
main dekat Sport Planet Ampang..
en asben tengah ikat tali kasut..
perhatikan kasut en asben yer..
masa ni kalau tak silap, main utk semi final dah kot..
budak² Mahamas Medic tengah rawat kaki sape lah ni..
tapi kalau tengok kasut tu, anda tau jawapan nye..

adoiii...
tak tau nk marah ke tak..

8 comments:

  1. ahha sabar jelah.. same la suamis aya.. larang pun pegi jugak. bila sakit terhenjut2 jalan

    ReplyDelete
  2. --> IQ
    tulah kak..tak tau nk kate ape dah..ni bile pakcik makcik dah marah, barulah serap sikit dalam kepala..kekekek..

    ReplyDelete
  3. alaaaa...siannye..saba jek la.. =)

    nurul xpenah maen futsal! =.='

    ReplyDelete
  4. marah2 manje gitu ekkk... dah minat nak buat cemana... sabo je la...

    ReplyDelete
  5. marah2 manje gitu ekkk... dah minat nak buat cemana... sabo je la...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute