Tuesday, February 1, 2011

Home » » baru sekali dalam 5 tahun..

baru sekali dalam 5 tahun..

salam..
hari jumaat lepas kan..
citer lama giler daaa..
ada la sepasang suami isteri ni..
tetiba je teringin nk makan kt luar..
so, si isteri lega la..
sebab tak payah nak berkung taw kt dapur menyediakan makan malam..
hehe..aku sukaaa..

so, sajelah nk try makan kt Kenny Rogers..
sebab?
sebab-tak-pernah-makan-kt-sini-sepanjang-5-tahun-kawan...
haha..
tak caye?
sila percaya..
dik, bagi akak sudu sekali ekkk..akak tak reti makan pakai pisau ni..
kekekke..
yang ni aku punye..
smoked BBQ chicken..
aku amik yg ni sebab tak suka yg black paper..
kenapa ada 2 gambar..
saje je..
sebab ke 'delicious' an masih terasa rasa di anak tekak..
yang ni utk en asben..
chicken black paper..
tak ingat ape ke nama air ni..

nasib baik masa pegi sini perut tengah lapar giler..
sambil makan tu aku macam biase la..
snap gambar sikit2 buat kenang kenangan kan..
hehe..
ni bukti kami mmg lapar..
tak baik membazir..
mahal oiiiii..so, kena makan sampai licin..
nasib baik makan dengan sudu garfu..
kalau makan dgn tangan, semua tu aku kokak kokak kan..
hahaha..
sebelum bil sampai..muka ada sinyummm...
tak nak pose betul2..
kalau nak amik gambar dia, ade je buat mimik muke..
adoiiiii..
ni selepas bil sampai..
nangesssss...
hehehe..
takpelah abg..
sekali dalam 5 tahun..
kekekekke...

9 comments:

  1. --> MQM
    betul3..sedap..lembut jek..hehhe..

    ReplyDelete
  2. baru brunch.. dah lapa balik.. =(

    ReplyDelete
  3. hahaha...ksian cik abe tu.. smp nges nk bayo bil

    ReplyDelete
  4. seumur hidup aku sekali jek makan kat sini


    tu pun sbb dapat voucher percuma

    hahahaha

    ReplyDelete
  5. Adalaa makan sekali aje dgn anak2. Masak nasi goreng dgn ayam goreng kek umah pun sodappp

    ReplyDelete
  6. makanan depa sekarang saiz miniature, muffin kenit, ayam kenit.... hu hu hu

    ReplyDelete
  7. saya sekali seumur hidup kot. huahua :D

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute