Friday, February 11, 2011

Home » » cepatlah malam...

cepatlah malam...

tak tau tajuk ada kena mengena ke tak..
hehe..

dah jadik tabiat pulak update petang²..
pagi² sibuk merayau sana sini..
alasan..
padahal aku ngantuk giler ni..
dok menguap sakan..

malam tadi aku tido awal..
sebab perut sakit..
period pain..
tetiba terkejut pukul 12 depa dok main mercun..
mak aihhhh..
punyelah kuat..
macam main kt tepi telinga ni..
hangin jekk..
sumber Google

last² aku join en asben tengok astro..
tengah syok layan Anda Ada 60 Saat..
aku pun join jugak la..
drpd aku hati panas kt depa dok main mercun tu, baik aku tengok tv..
hehe..

penyudahnya hari ni aku ngantuk tahap gaban..
tak sabar nk tunggu hari malam..
nak qada' tidur..

hurmmm..
esok pagi en asben ada tournament bola padang kt maktab perguruan cheras..
aku sebagai pom pom gurl yg berjaya, harus lah ikut..
hahaha...

ni lagi satu pic free utk sape² yg sudi bace n3 merapu di petang hari aku ni..
hehe..:d

3 comments:

  1. eer..
    bkn ke mlm td ko goreng crab stick??

    ReplyDelete
  2. --> kak ngah
    sah ko ni tgh mimpi..tu malam kelmarin la kak ngah oiii...

    dah..pi tido dulu..hehhehe..

    ReplyDelete
  3. naseb mak tido lena sedap malam td. aritu deepavali je dorg main mercun mcm nak gila. rs nak tepon polis aje!

    Meh join Giveaway termudah di sini!

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute