Wednesday, February 23, 2011

Home » » go Apex go...!!

go Apex go...!!

harap² en asben tak kerja lebih masa hari ni..
kalau dia balik lambat, automatik aku pun kena balik lambat jugak lah..

balik ni nk masak laju - laju..
makan laju - laju..
pastu nk golek - golek depan tv tengok bola..
malam ni perlawan pertama kelayakan Olimpik 2012..
Malaysia vs Pakistan..
sumber Google..

kt stadium ni mesti ramai mat mat pakistan kan..
sape nk carik jodoh mat pakistan, boleh la pegi stadium Shah Alam..
hehehe..

lagi satu sebab nk tengok Apex..
kehkehkeh..
en asben menyampah je dengan aku kalau sebut pasal Apex ni..
tahniah la Apex ye..
dah naik pangkat jadik kapten skuad muda bola sepak negara..

akak sokong kamu ye Apex..
go Apex go...tetibe...
kehkehkeh...

15 comments:

  1. apex - brand furniture ofs aku dulu

    ReplyDelete
  2. jom kita sokong sama2... malaysia no 1!!

    ReplyDelete
  3. jgn ada pakistan yg pikul kapet gi stadium sudah :D

    ReplyDelete
  4. --> kak ngah
    same lah kt UTAR ni..ade jugak brand Apex..hehhehe..

    --> @e_da
    yeahhhh...caiyok...caiyok..

    --> juliet
    oklah tu..otak bisnes punye pakistan..kekekke..

    ReplyDelete
  5. --> mamayatie
    mari same2 melangok..kekekkeke..

    ReplyDelete
  6. haaaa..Go Apex!!skrg nie musim Apex!Glamour je dia skrg!!Harap2 dia dpt p'tahankan pintu gol tu dr bolos..huhuhuu

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. patutla mamat pakistan jual tikar tu tak lalu dpn umah arini

    .
    .

    semalam pun tak lalu gak

    hihihi

    ReplyDelete
  9. ate...semangat beno akak neh ye...hehehe

    ReplyDelete
  10. hehehe, tu la, best betol la, msia kalahkan pakistan :P

    apex terbaik...*tetiba....

    ReplyDelete
  11. 2-0.. MALAYSIA BOLEH.. sepatotnye lagi bnyk gol leh dapat kn :)

    ReplyDelete
  12. wahhh kaki bola jgk ni yer.. :)

    ReplyDelete
  13. cayalah!!

    malaysia menang..biarpun saya tk tgk..huhuhuhu

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute