Thursday, February 24, 2011

Home » , » jom Google blog masak memasak...

jom Google blog masak memasak...

wahai ibu² dan kakak² di luar sana..
pernah tak tetibe blank nk masak apa hari ni..?
sumber Google..

patut lah dulu selalu dengar mama mengeluh..
nk masak ape pulak hari ni..
sebab tu mama lebih suka tanya anak² nk makan apa..
at least mama dapat idea nk masak ape..
hehe..

ok..
aku mengaku sekarang ni hari² mesti tanya en asben..
hari ni abg nak makan ape..
tp tulah..en asben memang senang pasal makan makan ni..
jawapan dia kadang kadang tak membantu pun..
huhu..

sekarang ni baru 4 bulan kahwin, dah tak tau nk masak ape dah..
takde idea..
macam mane lah ekk akak² mak² kt luar sana yang dah kahwin 5 tahun, 10 tahun, 20 tahun tu ekkk..
mesti penuh ilmu memasak di dada kan..
hurmmm..

ok..misi baru mulai sekarang..
penuhkan ilmu di dada pasal masak memasak..
jom Google blog masak memasak..
banyak giler kan..

tapi aku sekarang tengah meng khatam blog Cik Mat Gebu..
tgh dok sibuk klik Older Post..
kekekke..
jumpe di sana sana sanaaaaa....:)

8 comments:

  1. hehe,tau pe kan buntu kadang pk nak msk apa

    msk seronok,nak mengemas nya yg leceh sikit,saba je la hehe

    ReplyDelete
  2. --> pia
    betul pia..kadang 10 minit melangokkk kt dapur dok pikir nk masak ape..kekkeke..

    ReplyDelete
  3. ala masak la apa2 pun leh semalam pun angah buat batter prawn hubby cakap sedap..hehehee

    ReplyDelete
  4. adoi..rajinnye~ :D selamat memasak yer~ klau ade lebih pas kt sini sikit. :D

    ReplyDelete
  5. --> angah
    ada balance lagi tak butter prawn tu..bak mai sikit..hehehhe..

    --> eikieyn
    kalau tak rajin, maka lapor lah perut kami..hehehhe..

    ReplyDelete
  6. btl3. nak pikir masak apa utk kesayangan kdg2 memeningkan. hihi ..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute