Wednesday, February 9, 2011

Home » , » sudah² la fasha oiii...

sudah² la fasha oiii...

ehhh..ehhh..
ni bukan gossip pasal Fasha Sandha dengan Jejai tu..
takde kena mengena..
ni pasal 2 keping gambar yg di tag oleh mak sedara aku kt FB..
adoiii..
pening tengok gelagat sepupu sepapat kecik² ni..

diorang pegi mandi manda kt Bukit Gambang Water Park nun..
amboiii..sempat lagi kome² semua yer..
bagus..bagus..
boleh mengeratkan lagi silaturrahim..
caption gambar:
fasha sendat dan fasha buncit bergambar bersama jijai...

kengkonon kt Bali..hehehe..
caption gambar:
fasha buncit sedang melenyek jijai...

kekekekke...
oiiii farhana..mentang² la budak tu kecik, ko buli² dia yer...
ko lenyek² kan dia yer..
amboiiii..biase dia tuh..

hurmmm..
bilelah aku nak sampai sini..
padahal dekat je dengan umah..
ada sape² dah pernah pegi sini?
best ke?

20 comments:

  1. akak lom penah sampai, taun lepas bln doblas aritu igt nak poie, tp otel eh ponuh :P

    ReplyDelete
  2. --> MQM
    samo lah kito kak..bolom ponah laie sampai..hahahha..

    ReplyDelete
  3. comelnya .. hehehe... tak pernah sampai lagi hehe

    ReplyDelete
  4. --> cekodok
    samelah kite..pun tak penah smpai sana lagi..

    --> nuriz
    ye kot..hehhehe..

    --> ammboi
    kekekkeke..

    --> PN
    budak2 ni mmg cenggitu peel diorg..:)

    ReplyDelete
  5. saya ni nama jer duk kuantan tapi masih tak pergi lagi..hehe

    ReplyDelete
  6. --> angah
    bile nk pegi?

    --> farah
    sile pegi..hhhehehe...

    ReplyDelete
  7. kat Kuantan ke. ala jauhnya...

    ReplyDelete
  8. i luv fasha voncit
    u cool bebeh!!~



    insyaallah bln 3 nk g BGWP...
    :P

    ReplyDelete
  9. --> misza
    jauh ker..misza dok mane?

    --> kak ngah
    nak itot..nak itootttt...

    ReplyDelete
  10. jauh la juga kalau dari kl. sabtu ni nak gi kemaman, htr adik nikah. tapi tak sggh tempat lain la. cuma nak cari otok² & satah jer. ^_^

    ReplyDelete
  11. hikhik...fasha comel tuh. berbikini jgk ye~

    ReplyDelete
  12. geram dgn sifarhana tu..

    tp farhana MDT versi kurus kering..haha!

    ReplyDelete
  13. dulu masa blaja kt sne tpt tu x de lg. x merasa la

    bes x sne?

    ReplyDelete
  14. Alo..lo..lo...montelnya yg sorang tuh, ingatkan fasha mana lah tadi...ekekekeke...

    Tapi fasha ni memang tomeilah.

    ReplyDelete
  15. lama tak bandar kuantan. last pergi pun bulan jun lepas..

    salam kenal..
    http://adzriel.blogspot.com/2010/06/cuti2-keluarga-ke-kuantan.html

    ReplyDelete
  16. kelakar gmbr ni hehe....dah lama plan nak pegi tapi belum ade kesempatan...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute