Thursday, February 24, 2011

Home » , » takda pancake, snek ku pun sedap..:)

takda pancake, snek ku pun sedap..:)

Petaling Jaya Seksyen 13 sekarang hujan..
tapi tak lebat sangat..
cume guruh dok berdentum dentam kt atas langit..
sekian, saya melaporkan..
hehe..

petang2 gini kalau kt umah kan best..
dapat makan pancake cicah susu pun best jugak ni..
oiiii..kecur air liur aku...

tapi kalau takde pancake, ada Snek Ku pun dah best sangat dah..
dari tadi dok ngup ngap benda alah ni..
tengok..tengah buat kerja ni tau..
tolong lah percaya..
hehe..

p/s: errr...malam ni nak masak ape ekkk??

16 comments:

  1. aku baru jek beli snekku smlm.. lom bukak lagi.. :P

    ReplyDelete
  2. --> kak ngah
    haaa..ape lagi..cepat bukak...hehhe..

    ReplyDelete
  3. kt umah pun ada snekku, mmg kudap2 wajib balik tu..hehehe..nak p makan la..

    ReplyDelete
  4. --> nisa
    jangan lupe bace bismillah..hehehhe..

    ReplyDelete
  5. roti bantal nyam3..hihi..rindu lak nak kunyah bantal neh...

    ReplyDelete
  6. --> PAS
    bantal yg ni takpe, boleh kunyah..
    bantal yg atas katil jgn kunyah pulak yer..hhehhee..

    ReplyDelete
  7. kemasnya meja!


    .
    .


    nmpk sgt tak buat kerja :P

    ReplyDelete
  8. --> KTS
    aku dh kemas sikit td sebelum amik gambar..kekekkke..
    lagipun meja berselerak tak semestinya busy..huhu..

    ReplyDelete
  9. nak skit... xelok makan sorang2..

    ReplyDelete
  10. salam...
    amboi sedap makan sambil keja... appy selalu hendaknya

    ReplyDelete
  11. ni mmg sedap ngap ngap...sampai tak sedar dah habis sebungkus

    ReplyDelete
  12. sama la kita suka makan snek ku..(tp bkn yg campur2 tu)
    asal pegi giant ker econsave ker mesti beli..kalau akak bawak ank..tak sempat bayar lagi dia dah suruh buka..sampai kat cashier tinggal bungkus je..isi dah habisss.

    ReplyDelete
  13. oh, snekku, dalam tv tuh iklan die banyak skarang.. tak pnah rase.. uhh..

    ReplyDelete
  14. kepek kepek camni mmg xleh stop mengunyah selagi x abes kn..hehe~ =)

    ReplyDelete
  15. snek mmg besh..kalo makan time bosan.smlm ujan lebat smapi banjir kan :P

    ReplyDelete
  16. wawawa best nye siap simpan stok utk layan kerja..:)nnt leh ai try plak lah gini..hihi

    jemput ke rumah,
    http://laydie-dda.blogspot.com
    keep in touch..:)

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute