Wednesday, March 30, 2011

Home » , » Hadiah pengubat hati..:)

Hadiah pengubat hati..:)

dah makan semua?
guddddd...
ni saje aku nk tunjuk hadiah menang GA..

tadi lepas makan tengahari, dapat satu surat ni..
memang dah agak ni hadiah dari puan penganjur GA ni..
tapi cara balutan tu suspen sungguh..
huhu..
rajin puan penganjur tu membalut yer..
kalau tak salah, ade 30 orang pemenang GA tu..
aku salah seorang..hehe..
ha...amacam?suspen tak?
ooooo..rupe2 nya FM from Cameron Highlands lah..
aku sukaaaaa..
kirenya terubat sikit hati ni..
tak dapat pergi Cameron Highlands, dapat FM dr sana pun alhmdulillah..
huhu..
taraaaa..cantikkan..terima kasih puan penganjur..
hadiah selamat diterima dalam keadaan baik..
len kali boleh lah buat GA lagi..kehkehkeh...
tak sabar nk balik ni..
nak lekat kat peti ais..
hehe..:D

6 comments:

  1. alololo,nti gi dgn hubby ye

    bestnya dpt hadiah

    ReplyDelete
  2. salam asleenda..Tahniah!!...atie pon baru dpt tadi..dah siap lekat kt esbok pon..hihi

    ReplyDelete
  3. tahniah akak! bertuah sunggguh akak. huhu.

    ReplyDelete
  4. wahhh..tahniah !

    cer cuba join GA kReen pulak. 1st April tarikh tutup.

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute