Friday, March 25, 2011

Home » » jom diet..

jom diet..

pepagi nak ajak korang diet..
hehehe..
tak tau lah sampai pukul berapa tahan ni..
adoiii..

nak pelawa korang pun, aku ada satu jek..
act, ni en asben punye..
aku cilok bawak pegi opis..
hehe..

12 comments:

  1. "owhh..yogurt memang best lah..satu jer?tak sampai t/hari kot..hehehe.."

    ReplyDelete
  2. --> pia
    hhuhuhu..betul3.tak yah tunggu tengahari..sekarang pun dah terasa lapor..adussss...

    ReplyDelete
  3. aku repot kt en. as yer.. ko sebat yogurt dia.

    ReplyDelete
  4. --> kak ngah
    alaaaa..tak takut..

    ehh..balik kang kena beli lain lah..harap2 en asben tak pasan..kehkehkeh...

    ReplyDelete
  5. aku tak buleh mkn benda alah ni walaupon dah cuba banyak kali.

    ReplyDelete
  6. --> juliet
    alaaa..kesian ko..mesti rase geli2 kt anak tekak kan..kehkehkeh...
    tp cedapppp woooo bende ni...hehehee..

    ReplyDelete
  7. selalunya tak sempat nak ngap, anak2 yang ngap dulu...

    ReplyDelete
  8. --> kak yan
    macam tulah kalau ade ank kan..anak didahulukan..:)

    ReplyDelete
  9. --> finaz
    yeker..yogurt ape..td breakfast ape?

    ReplyDelete
  10. Diet sedap ni .. Makan yogurt buah2han ... Nyummmyyy !!!

    ReplyDelete
  11. tgh diet ke dear? zana skrg pun tgh cuba nak turunkan berat badan.. tp x skip waktu makan sbb org kata x elok.. so just control kuantiti makanan jer..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute