Wednesday, March 2, 2011

Home » » kad nikah dah siap..:)

kad nikah dah siap..:)

mama aku baru je call tadi..
kata kad nikah dah siap dah..
giler lama ko baru nk siap kad nikah aku ni..
lama tak lama lah kan..
dah 4 bulan lebih dah kawen ni..

selama ni kitorang guna salinan fotostat sijil nikah ke apa name kertas tu..
pegi mana pun bawak la kertas sekeping tu..

hari tu ada orang masjid datang rumah pun dah standby nak bagi kertas fotostat tu..
padahal orang masjid tu tak tanya pun apa status kitorang..
diorang datang cume nk ajak dengar ceramah kt masjid tu je..
ntah pa pe ntah..
aku punya kerja lah tu..
huhu..

yelah, manelah tau kot2 diorang dapat laporan yang tak betul ke..
aku kan baru je menyewa kat situ..
tu yang gelabah ayam bile orang masjid 4, 5 orang datang umah..
hehe..

kebetulan memang aku nak balik kampung hujung minggu ni...
sebenarnya nk tengok anak buah yang baru lahir tu..
kira oklah tu..
hehe..

tak sabar pulak nak tunggu jumaat..
ngeeee...

11 comments:

  1. sy punye kad nikah pon tak siap ag huhu~ duk pegg yg sementara tu je lah sekrg hehe

    ReplyDelete
  2. --> pia
    tulah..susah selagi tak dapat kad nikah tu..dok usung yg potostet tu je kejenya..heheh

    --> farha
    cikgu, kire oklah jugak cikgu kawen bulan 12 ari tu kan..sy kawen bulan 10 tu..giler lame..hehhe..

    ReplyDelete
  3. hahahha takut yea bila orang masjid datang... kalo xde mkad tu memang gelabah la kan.. hehe

    ReplyDelete
  4. --> IQ
    maunye tak takut..
    bukan sorang yg datang kak..
    4, 5 orang jugak lah..
    hehehhe...

    ReplyDelete
  5. hehe, kami dulu pas kawen selamber je g jalan2 x bwk sijil nikah. nasib xde pape. Tuhan pelihara org x bersalah..kad nikah siap kejap je, x smpai sebulan..

    ReplyDelete
  6. --> jannah
    alhamdulillah takde pa pe kan..
    cepat siap ehh...
    yang saya ni dh nk masuk 5 bulan kawen baru siap..
    huhu

    --> kak ngah
    tulah..aku pun hampir lupe pasal kad nikah ni..sebbaik mama aku call tadi..hehehe...

    ReplyDelete
  7. alamak, saya dah nak dekat setaun kawin tak buat lagi pun kad nikah..hihihi..teringat dulu mase baru2 kawin, tengah siap2 nak tidur, pintu rumah kena ketuk dari luar siap denga sora orang laki bual2...punyala menggelabah...macam nak gugur jantung ni (tatau kenapa, padahal da kawen..hahah)..pk macam2 ingatkan pegawai pencegah maksiat nak serbu ke apa, rupanya ketua persatuan apartment panggil suh g miting..kikiki

    ReplyDelete
  8. --> mrs drac
    biar betul...ishh..ishh..ishhh..pegi buat sekarang..hehehe..tak kena denda ke kalau lambat buat ekk..

    ReplyDelete
  9. masa zana dapat kad nikah dulu, excited nak buka wallet selalu.. mcm nak bg org nampak yg zana ada kad nikah.. hahahaha..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute