Monday, March 28, 2011

Home » » pancake melayu..

pancake melayu..

n3 ringkas di pagi hari..
hehe..
ingat tak hari tu aku ada buat pancake?
tapi tekak aku ngan en asben ni tekak melayu,
nmpknya lepas ni lambat lagi lah aku nk ulang buat pancake tu..

pagi sabtu tu, aku tanya nk makan pancake macam hari tu ke nak lempeng?
cepat je en asben jawab nk lempeng..huhu..
aku ok je..kalau lempeng lagi senang kerja..
hehe..
lempeng di pagi sabtu..
cicah susu pekat je..
sedappppp...tapi manis sikit la..

aku ingat nk kongsi resepi lempeng ni..
tapi kemungkinan nk kena lempang tu tinggi, so tak payah lah ekk..
hahaha..

13 comments:

  1. suke lempeng:)

    cecah sambal bilis..
    yummy

    ReplyDelete
  2. sedapnyer... lama dh xmkn lempeng...;P

    ReplyDelete
  3. --> cgg
    perghhhh..sedap tu..tapi malaslah nk menumis..heheheh..cicah susu pun sodap...hehehehe...

    ReplyDelete
  4. hahahha :P
    iskkk balik nk buat la cm nie! :D

    ReplyDelete
  5. --> cik ewun
    buat jgn tak buat..hehehe..

    ReplyDelete
  6. ai tak pandai la buat lempeng. meh bg resepi siap special tutorial sekali..



    larikkkkkkssss.....

    ReplyDelete
  7. --> kak ngah
    ko nak larik mane tu..aku takat nk kejor ko tu, boleh lagi ni..kehkehkeh...

    --> sophie
    ye betulll..tapi kene tahap rajin yg tinggi nk buat sambal..huhu..

    ReplyDelete
  8. --> juliet
    memang..memang susah..lagi2 kalau takde kerajinan..hehehhe..

    ReplyDelete
  9. kalau letak kelapa parut pon sedap...

    ReplyDelete
  10. makan ng kari ayam pon sodap..sluuurp..

    ReplyDelete
  11. makan ng kari ayam pon sodap..sluuurp..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute