Friday, March 25, 2011

Home » , » sate tersedap...

sate tersedap...

wahh..tajuk tak menahan..
kehkehkeh..

balik kerja semalam ajak en asben pegi pasar tani..
dekat je dgn umah..niat nak beli sayur..
kt sini best..macam2 sayur kampung ade..
ulam ulaman tu tak yah cakap lah..
pendek kate semua ada lah..

pastu nk beli bawang..
maklumlah..beli bawang sebulan sekali..
kehkehkeh..

aku suruh en asben pegi beli makanan..
tak kisah lah apa pun..
janji dia suka..aku pun suka..

tengok2 en asben beli sate..
tak banyak pun..beli 6 daging 6 ayam..
cukuplah utk kitorang..
kang beli banyak2, tak habis..
membazir itu amalan syaitoooooonnnnn..
hehhe..
sate yg sedap marveles..
aku siap makan dengan sudu..
habis semua kuah sate tu aku bedal..
hurmmm..minggu depan boleh beli lagi ni..
hehehe..:D

13 comments:

  1. sgt sedap itu satey.. sungguh berkenan dihati.. waa nk jugak..

    ReplyDelete
  2. --> mrs gee
    hehehe...sile cari di kedai2 sate berhampiran anda..hehehhe..

    ReplyDelete
  3. nak sate!nak sate!nakkkkkkk...hentak2 kaki...hehehe

    ReplyDelete
  4. semua ada..
    sediakan duit jek
    kan...

    ReplyDelete
  5. waaa ! terliurrrr dah alia tngk gambr sate tuh :) bile nak blaje alia ?
    hehehe

    ReplyDelete
  6. --> dak comot
    ehhh..jgn hentak kaki kuat sgt..roboh pulak umah hijau akak ni..hehehhe..

    --> kak ngah
    ye betullll..belanja lah dgn bijak..ehheheh..

    --> alia
    ehhh..boleh2..tggu mnggu depan ehh..

    ReplyDelete
  7. aduhhhhh asss bikin angah terliur loooo

    ReplyDelete
  8. tengok gambar je dah terbayang kan kesedapannya... klu sedap mmg kita akan beli lagi...

    ReplyDelete
  9. ish2..nengok gambo jer dah telan air liur...sedapppp

    ReplyDelete
  10. ooo ade psr tani ek?mau cube ni yum2

    ReplyDelete
  11. Kat mane nak dapat sate ni ek?

    ReplyDelete
  12. wahhh..sedap la itu satey..nk nk

    ReplyDelete
  13. tgk sate...terlioo lak...tp seb bek br lepas dinner nih...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute