Tuesday, March 29, 2011

Home » , , » titwangsa yang serabut..

titwangsa yang serabut..

boleh ke tajuk cenggitu?

sambungan entry en asben pergi memancing tu..
sementara nak tunggu pengumuman hadiah tu,
sempat lagi tengok kereta kereta yg dah di modified..
giler lah..
berapa lah duit habis nk buat kereta sampai macam ni sekali..
ni poket bukan sebarangan poket ni..
hehe..

meh layan gambar..
nampak kt depan kereta tu..
segala macam piala dgn sijil ade..
comeiii kan..adoiiiii...
tengok sound system kereta ni..
pastu bayangkan semua kereta pasang lagu yang berlainan..
sakit jantung dibuatnya..
opsss..abaikan model pakai baju hijooo tu..
hehe..
masa ni tengahari tengah terik giler..
betul2 atas kepala..dalam pukul 1 kot..

pastu pulak, ada 2 majlis kenduri kahwin..
memang jammed giler lah Titiwangsa..
bagi aku agak serabut la time ni..
mane tetamu majlis kenduri..
mane pengunjung karnival..
mane peserta memancing..
mane peserta futsal..
ehhh..pening lah..

kesian aku tengok pengantin berpeluh2 kepanasan..
yelah..kalau dah ramai manusia, mane lah ada angin lagi kan..
serabut lagi adelah..
adoiiii..

7 comments:

  1. dah lama tak gi tmn tasik ttwangsa. hihi ..

    ReplyDelete
  2. tiga tahun merantau kat key el.. sekali je tersesat ke titiwangsa

    ReplyDelete
  3. dpt bygkn mcm mn serabutnya keadaan.tp kan yg untungnya tetamu2 yg pergi knduri tu la kan kak..sebabnya habes makan kenduri bole pg jln2 tgk kete cantek..hihihi.. ;p

    ReplyDelete
  4. waahh..comel2...!! eerr..kereta...:)

    ReplyDelete
  5. comey comey jugak keta berhias tu kan. hehe mesti depa dah peruntukkan wang yang banyak nak buat cenggitu~

    ReplyDelete
  6. sanggup ye depa berhabis.. kiut2 lak tu..

    ReplyDelete
  7. lawa nye kete tuh semua .
    pergghhhh !!

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute