Thursday, April 14, 2011

Home » » aku kena bambu?

aku kena bambu?

ehhh..tak..takde sape berani bambu aku..
ecehhh..pasal pulak tetibe nak bambu aku kan..
aku tak kacau orang pun..

ok..sebelum korang bambu aku,
meh nk tunjuk gambar putu bambu ni..
sape suke makan, angkat tangan..

aku pun dah lupe bile last makan benda alah ni...
terjebak dengan en As..
dia suke benor putu² ni..
putu piring lah..
putu mayam lah..
MD Putu Bambu World..
dah banyak cawangan ni ekk..
haa..nampak tak tu..
adoiiii..kecor air liur..
teringin ler..
balik kerja kang harus singgah rembat satu peket..
hehe..

13 comments:

  1. alamak! mlm td g psr mlm.. buat dek jek kat putu bambu..la ni.. dah teringin pulak..

    ReplyDelete
  2. --> kak ngah
    tunggu minggu depan lah jawapnye..hehehhe..

    ReplyDelete
  3. Ingatkan tercucuk bambu tadi :D

    ReplyDelete
  4. kat mana jual? tak penah jumpa.

    ReplyDelete
  5. suka yg putu bambu yg dalam buluh tu lagi sedapppp

    ReplyDelete
  6. bgon tdo..tgk ni berbunyi2 lak perot ni..haisy..hehe..title mmg terbaek la..^_^

    ReplyDelete
  7. mak ai...lapo la plak nengok putu bamboo ni..lama beno dh kakNo tak makan huhuhu....mintak sket hehe

    ReplyDelete
  8. yunk,kat melati ade kan?ptg2 rasenya dah hbs


    kat jln gombak,psr besar pon ade 1

    kadang2 beli kat situ,sedap!!

    ReplyDelete
  9. siap ada cawangan lagi.. mesti sedap putu bambu ni...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute