Thursday, April 7, 2011

Home » » aku yang jakun baru ada banner..

aku yang jakun baru ada banner..

selamat pagi..
takde ape nk update pagi ni..
cume nak cakap pasal banner aku ni je..
hikhikhik..

maklum lah aku kan baru je ade banner..
jakun lah sikit..
ha..nampak tak tu aku dgn en asben tengah main ciku chakk tu..
bagi aku dah comel giler dh ni..
time kasih Cik Bulat yer..
susah susah je..
hehhe..

pastu nak tanya ni..
ade ke sapa sapa nak exchange banner dengan aku ni..
meh la tukar tukar banner..
sapa nk exchange banner tinggalkan URL kt komen yer..

kalau ade yang nak banner aku tu, amik lah yer..
kat SINI..pastu inform aku ok..

ok, sekian dari aku yang jakun ada banner..
huhu..:D

17 comments:

  1. wah, tahniah..kire ok lah tu ade banner, den ni pon takde lagi..huhu :P btw, nice lah !

    ReplyDelete
  2. huhuhu jakun sudah
    hahah

    nice header ^_^

    ReplyDelete
  3. comel2 bnanner tuh hehhe hye cik aslenda slaam perkenalan ;)

    ReplyDelete
  4. hamboi! banner main nyorok2 celak semak korang yer.. kahkahkah!!
    korang buat apa kt semak tu huh???


    dinding dah cun!

    ReplyDelete
  5. cute la ur banner ble main cak cak lg tu hehe. sy xde banner lor x dpt nk exchange.

    ReplyDelete
  6. waaa!! akak buat kat mana banner ni... nak jugak!

    ReplyDelete
  7. comellll sesagtttttt..kta sukaaaa

    ReplyDelete
  8. comell giler... header, layout pon!!.. sumernyer dr cik bulat ke??.. canteksss.. jeless..:P

    ReplyDelete
  9. comel lah banner tu.. comel sangat.. dan comel sangat. header sumenye comel btul laa. nice la kak .. pandai akak buat pembaharuan .. ;)

    ReplyDelete
  10. cantiknya banner...kita dah amik da ..jom tukar banner!

    ReplyDelete
  11. awesome. goegeous abis la bnner tu... meletop2 kalah awek2 cun lain.. tabik ah .. :)

    ReplyDelete
  12. kita nak main chak2 sama buleh?

    ReplyDelete
  13. comel nya. blog akak pon comel!

    ReplyDelete
  14. salam...banner yang comey.tahniah.

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute