Thursday, April 21, 2011

Home » » bila David Teoh call en asben...

bila David Teoh call en asben...

ok..nak update laju²..
malam tadi..ehhh..lebih tepat dalam pukul 5 pagi kot..
lebih kurang macam tulah..

tetibe dengar en asben bercakap²..
bagi aku yang dah lali dengan peel en asben yang rajin bercakap dalam tidur ni macam biaselah..
kadang² bile dengar en asben bercakap, tu aku suke melayan..
kadang² aku biar je..

tapi pagi tadi aku dengar macam best pulak..
macam ni lah lebih kurang...

en asben
'ok² boleh..saya boleh..'

aku pandang en asben dalam kemengantukan pagi..
pastu aku saje je layan en asben sembang..

aku tanye..
'kenapa abg..'

tau en asben cakap ape?
mata dok pejam lagi nih..
'abg dapat tawaran berlakon...'

kahkahkah..
pastu aku saje tanya..
sape pulak yang ajak abg berlakon nih..
tapi en asben dah sedar..
bila dia dah sedar, dia takmo jawab soalan aku dah..

pagi tadi tengah siap² nak pegi kerja..

'sapa call abg ajak abg berlakon tuh..'

'ntah..David Teoh kot..'

hahahha..apelah abg ni..
aku saje kacau dia..
malam ni kalau David Teoh call, cakap syg pun nak berlakon jugak..
hehhee..:D

22 comments:

  1. lin kali biar dia habis berdialog dlu ..hehe

    ReplyDelete
  2. alalaaa...ngigau david teoh meh ? hehee

    ReplyDelete
  3. haha. gempak gile ngigau david teoh. hahaha :)

    ReplyDelete
  4. @ sudais
    hehehe..biar habis satu filem lah senang..hehehe..

    @ cik ziqa
    okalh tu..dari ngigau Lisa Surihani?

    @ qeen
    ehhh..ada lagi yg lebih gempak dari tu..kehkehkeh..

    ReplyDelete
  5. heee... manusia memang tak ble brenti bercakap... dalm tido pon nak cakap gak ek!

    ReplyDelete
  6. hebak tuh... david teoh call hehehe ;-)

    ReplyDelete
  7. en. as peminat david teo ke??

    ReplyDelete
  8. klu betul david teoh tadi..untung tu...banyak baik produser tu..suka bagi bonus kat pekerja dia...

    ReplyDelete
  9. hahahaha..Abang kakNo sll ngigau antu..siap baca ayat kursi la..nak kata dia pandai halau syaitan tak mungkin sbb takde sejarah pla hehe..

    ReplyDelete
  10. @cemomoi
    lumrah manusia..kekekke..

    @apek poyo
    kemaruk lah sangat..heheh..

    @mama kembar 3
    hebak..meme hebak..kalau call saya lagi hebak..hehhee..

    @juliet
    haru biru aku yang kt sebelah ni ha...

    ReplyDelete
  11. @kak ngah
    tak..david teoh yang minat en as..eh..

    @munna
    betul3..bukan janji tapi pasti..hehhe..

    @melah
    suke aiskrim cornetto ekk..heheh..

    @kak no
    jgn cerita pasal hantu..saya tak takut..cume tak berani jek..hehehe..

    ReplyDelete
  12. nnt david teo call lagi, sebut nama yuyu jgk.nak gak berlakon.hihi

    ReplyDelete
  13. tadi ahmad idham kol. suruh berlakong dgn shahiziey sam. mula mula ai tolak. lepaas dia pujuk baru ai kata ye. HEHE :)

    ReplyDelete
  14. hahaha.. k.linda t jgn lp bg tau kat husband akak tlng rekmenkan name hjr sekali ekk kak... jd plkn extra pun jd laaa... kihkihkih...

    ReplyDelete
  15. hahaha..kalau boley..kalau mlm ni dy kol lagi bagi tahu aku nk gak..
    pelakon tmbahan jadi ar..hehe
    =)

    ReplyDelete
  16. hahaha adehhh kelaka gila...mesti en asben malu kan

    ReplyDelete
  17. hehe..romantiknyer..
    geram2 nk kawen gak..hahaha

    ReplyDelete
  18. hakhak siap mimpi david teoh ajak berlakon ...mesti ada cita2 terpendam tu :)

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute