Monday, April 11, 2011

Home » » Peserta GA ~ ini serius...

Peserta GA ~ ini serius...

ok..
memula aku mintak maaf sesangat..
jumaat lepas kan aku kate nk umumkan pemenang hari ni..
tapi memang tak boleh nampaknya..
adoiiii..

kalau ikutkan hati nak je aku cabut undi sendiri..
tapi taknak lah macam tu..
en asben sangatlah busy sabtu ahad lepas..
abis nak buat macam mane..
adoiiii...

hari sabtu, en asben ade futsal..
malam tu pulak ade meeting Pemuda..
ahad semalam pun meeting Pemuda jugak..
pastu petang nya ada friendly bola sepak dekat padang UniKOP..
malam tadi pulak aku migrain...
grrrrrr...
ni nama nama peserta yang aku dah siap gunting..
aku tak gulung pun..
lipat lipat je..
tapi takde orang yang nak cabut undi..
huhu..
sadisss sungguh..

korang doakan aku sihat ye malam ni..
nanti sambil layan citer Gemilang, boleh lah cabut undi..
ok..aku mintak maaf sesangat..
korang jangan marah yer..

16 comments:

  1. alamak! byknye!!!! tlgla cabut nama shaye!!! heheh

    ReplyDelete
  2. nk jugak..cabut nama saya yer..lin azlina

    ReplyDelete
  3. takpelah asleenda... perlahan2....

    ReplyDelete
  4. saya redha kalau saya tak menang... tapi kalau boleh cabut la nama saya... huhuhuhu

    ReplyDelete
  5. xpe, dear.. tke ur time... :).. hehe.. get well soon..!!

    ReplyDelete
  6. x pe we olz tunggu...jgn lupa cabut nama mamaqari ye..hehehe

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum

    xapa..kami paham

    ReplyDelete
  8. owh, belum cabut ya.. ingatkan kakyong yg dah terlepas... ;)

    ReplyDelete
  9. owh, belum cabut ya.. ingatkan kakyong yg dah terlepas... ;)

    ReplyDelete
  10. hehe.. kite tgk sape yang kene

    Salam sayang,
    Scha Aryana

    ReplyDelete
  11. aku bukan sahaja doakan korang laki bini sihat sejahtera..tetapi turut mencabut nama aku sebagai pemenang :D..fuh..fuh...amin amin ya rabulalamin..

    ReplyDelete
  12. tunggu dan terus menungu..heee
    takpe,slow2 ye sis...

    *mudah2n sis sihat.nama sy adalah,65 tu..heheeee cunn

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute