Friday, April 15, 2011

Home » » Repeat belasah dia..

Repeat belasah dia..

kehkehkeh..
tajuk takde kene mengena dengan vandalism..eh..

balik kerja semalam..
ingat nak carik putu bambu..
sekali yang dekat jalan gombak tu dh habis..
adoiii..

pastu en asben ajak pegi pasar tani kt gombak setia tu..
kalau dah pegi pasar tani kena lah shopping sayur kan..
takkan nak shopping tudung bawal pulak kt situ..
adoiii..

pastu nampak lah pulak brader jual sate tersedap tu..
terus tak ingat dah putu bambu ke..putu mayam ke..
ape putu ke..
gambar ulangan..
kehkehkeh..

semalam kakak yang jual bawang tu tak berniaga lah pulak..
en asben offer nak tolong belikan bawang kt kedai runcit belakang umah tu..
ehhh..takpelah abg..
terima kasih jelah..
nanti kite pegi beli sama² kt pasar pagi Melati nun..

ok..tu je entry pagi hari yang tak de faedah dari aku..
kehkehkeh..
sekian..

17 comments:

  1. sedapnya, mana dpt sate tersedap tu asleenda?? saya pon duduk area gombak juge hehehhe

    ReplyDelete
  2. --> kak aju
    kehkehkeh..akak gombak kt mane..
    ni beli kt pasar tani gombak setia tu..hehhe

    ReplyDelete
  3. baru minggu lepas pekene sate. tapi ni tgk gambar rasa nak lagi !!!

    ReplyDelete
  4. sedapnya sate! dah lama tak makan~

    ReplyDelete
  5. aku selalu gak lalu kat pasar pagi tmn melati tapi asek terlupa je nak singgah :P

    ReplyDelete
  6. sedapnya.. nasib baik buka mengidam..

    ReplyDelete
  7. rendunya nak makan satay !!
    Hihi dah lama tak makan
    Sbb apa?
    Malas nak berbaris panjang hihi
    Terliur laa pulak =P

    ReplyDelete
  8. haih..jeles2.. nak sate! nak sate!

    ReplyDelete
  9. xreti sgt nk mkn putu bambu.. penah rasa.. tp xmenepati selera..hekhek..

    ReplyDelete
  10. arghhhhhhhhhhhhhhhhh...
    terliurrr

    ReplyDelete
  11. hihi,belasah jgn xbelasah

    hihi takut dpt bwg penumbuk ye,kat danau kota hari ahad ade psr tadi best

    awk mesti suke pg kat melati,dekat dgn umah kan?hehe

    penah juge pg situ

    ReplyDelete
  12. sedapnyer sate.
    Lame Opah tak makan :)

    ReplyDelete
  13. memang peminat satay.. kalo dpt memang kakan tak ingat org kiri kanan.. ;)

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute