Thursday, April 7, 2011

Home » » spongebob sedih?

spongebob sedih?

entry ringkas petang hari..

tadi saja je check NUFFNANG..
walaupun tau NUFFNANG dah tak nak bagi BE kt blog aku ni ha..
kehkehkeh..
saje check keyword..
tetibe ade pulak yang search 'spongebob sedih'..
aku rase geli hati pun yer..
tak tau lah jumpe tak cerita pasal spongebob dalam blog aku ni..
kalau cerita pasal GARY, adelah kot..

tapi takpelah..
meh nak letak gambar spongebob sedih..
ni je aku rase gambar spongebob yang paling sedih..
kalau yang terus menangis tu banyak...
hehehe...

ehsan: Google

sedih tak?
sedih tak?

ok..sekian entry tak de faedah di petang hari oleh aku..
huhu...:D

8 comments:

  1. hrtu aku tgk sponegbob kene dera den mr. krab keje 48 hari non stop!
    sian spongebob..
    :(

    ReplyDelete
  2. mmg susah nak cari gmbr spongebob yg sedih sebab dia sokmo. heeeepppiiii :p

    ReplyDelete
  3. lama dah tak tgk spongebob,serius tetibe rasa sedih.

    ReplyDelete
  4. alololo..nape spongebob leh cdeh lak nie..;)

    ReplyDelete
  5. alalalaaaa...nape spongebob sedey2 nih...kitarang ader nie utk memeriahkan

    ReplyDelete
  6. Nuffnang pun macam dah tak nak bagi BE kat cik Yana. Uwaaa~
    Alaa, sedihnya spongebob. Mesti dia sunyi sebab gugurl dia tak de. Letak la gugurl dia sekali :P

    Lots of Love,
    Cik Yana

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute