Thursday, May 12, 2011

Home » , » lembik...

lembik...

semalam MC..
masuk kerja hari ni kepala masih lagi weng weng..
pening2 lalat..
migrain datang menyerang dari malam masa nak tido tu...
adoiii..terus tak indah tido malam aku..
dah la sakit pinggang macam nak putus..
kepala pun sakit..
wahai hati, bertabahlah..

alhamdulillah en asben nak melayan picitkan kepala..
tang pinggang memang aku tak bagi urut..
risau sebab tak tau boleh ke urut time pregnant ni...
huhu..

setakat ni Alhamdulillah belum ade lagi muntah2 or loya2 teruk..
kalau boleh, tak nak..huhu..
adelah sekali 2 rase loya tekak sikit, pastu makan sebijik asam boi, dah lega..
hehe..
cuma badan je rase lembik semacam..
nak duduk tegak pun tak larat..
rasa macam nak baring je..
adoiii...

p/s : baru perasan NUFFNANG bagi BE baru nun kt atas kaler biru tu..
Alhamdulillah..rezeki pregnant ni kot..terima kasih NUFFNANG..

10 comments:

  1. lembek dah..take care yer..cian dier..hehe..bese la tu penangan anak..

    ReplyDelete
  2. jg kesihatan, skang ni musim panas, jgn dok minum ais sgt.

    ReplyDelete
  3. hehe..biasa la tu kak masa pegnent.macam2 penyakit timbul.. hati2 ye.. take care..:)

    ReplyDelete
  4. take care dear..sian kamu...nowdays maybe terlalu panas..banyakkan minum air...

    ReplyDelete
  5. bykkan rehat ye..biasala tu alahan mengandung..jgn mkn pape ubat tanpa saranan doktor tau

    ReplyDelete
  6. sabar sabar.
    congratulations :)
    hope you and your baby sihat sentiasa selalu

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute