Wednesday, May 18, 2011

Home » » mencari kekuatan...

mencari kekuatan...

baru ada kekuatan nak merapu kt blog..
kalau pagi tadi lembik macam dadih yang terlebih air,
sekarang rase macam dah ok sikit..
cume aku ade masalah baru ni..
bile aku start nak buat entry je,
mulalah rase loya tekak aku ni dok ekk..ekk..
bukan uwekk..uwekkk yer..
bunyi macam nk muntah tapi tak jadik tuh...
huhu..masalah problem sungguh la..

petang semalam tetiba tekak ni teringin nak makan rangka ayam tu..
konon nak yang panas2 tu lah..
tapi sebab en asben pegi main bola, maka lambat lah dapat rangka ayam nya..
maghrib baru en asben balik main bola sekali gus bawak balik rangka ayam ni..
tapi bila dah ada kt depan mata, aku tengok tak berkelip rangka ayam ni..
sadis sungguh..
ada lah kot 2 3 cubit aku makan..
maybe sebab dah lambat kot..
dia masa betul2 teringin tu, kena ada depan mata terus..
aje giler kalau macam ni selalu..
hahaha..

sudahnya aku bancuh Horlick Cereal tu secawan..
minum tu je malam tadi, pastu muntah setengah cawan..
adoiii..sadisss...

malam ni nak mencari kekuatan baru..
kekuatan untuk makan je pun..
kihkihkih..

17 comments:

  1. Tah Niah.. hak2. ingatkan mengidam td. :)

    stopping here..

    ReplyDelete
  2. hjr pun minat sgt mkn rangke ayam... tambah lg time2 br masak tu... uiisshhh sedapnyerrrr...

    ReplyDelete
  3. salam singgah..
    tahniah ea..

    awal2 pregnant je camni..nnt mesti dah ada selera makan.. silap2 kena control plak..sbb terlebih naik..hehe

    ReplyDelete
  4. COngrats on ur pregnancy~.. ^_^ xpe2, normal aa tue rs loya2 tue..hehe..

    nway, nk ajak asleenda join my lucky draw if berminat.. thanx!

    http://greennnpanda.blogspot.com/2011/05/vote-win-lucky-draw.html

    ReplyDelete
  5. farah pun suka tau rangka ayam. tapi kena panaslah baru sedap kan.bila sejuk, dah tak sedap.

    ReplyDelete
  6. haha.. takpe2.. janji mendenye ada.. kalau tak nitis air liur..

    ReplyDelete
  7. alahai siannya.. camtulah kalau tgh loya2 kan. at least mmg kena kuat demi baby kan~

    ReplyDelete
  8. owhh..bese la,,mmg lain sket selera org pregnant ngn org bese..hehehe..

    awal2 je..nnt dah lps 1st trimester ok kurang la sket tu

    ReplyDelete
  9. semoga diberi kekuatan ya. masa ummi pregnant dulu, ummi kerap kisar kurma+kacang badam+susu segar...pastu panaskan sekejap. minum suam2....

    ReplyDelete
  10. wahh ngidam dah.. hehe., takpe awal2 je muntah.. effa dulu pun muntah smpi 5 bulan.. nak makan sume tak ingin. hari2 nasi lemak je. sampai muak dah.. hehe ;) take care

    ReplyDelete
  11. take care..
    jga diri leklok...
    jgn wt keje berat2...
    tu je sya leh nsihat..xda pgalamn pregnant ag...
    hik3...

    ReplyDelete
  12. pmbawakan budak yeee cik puan leenda...??
    weeee.....sweetnye lahaiii.....
    best kan jdik ibu.....
    jge kndungan elok2 yeee...
    wink2~~~

    ReplyDelete
  13. skrg ni tgh meloya la ye? member kt opis asik kene masuk air jek dlm bdn coz tak bleh tido dh bermingggu2, mcm2 cbrn ibu hamil ni...bersbr ye nnti oklah tu...

    ReplyDelete
  14. Salam.
    Datang visit sini..dan baca entri :) nice blog~
    Sudi2 la visit me @ frommetoyou eh..arigatou..(^____^)

    ReplyDelete
  15. dah lama zana x makan rangka ayam.. xpelah dear, nanti bila ada kekuatan utk makan, jgn lupa makan tau..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute