Friday, May 20, 2011

Home » » selamat bertunang Daly & Elly...

selamat bertunang Daly & Elly...

semalam tak de entry..
hari ni nak letak entry cerita dah basi..
hehe..

ni kisah adik ipar a.k.a adik en asben bertunang 7 mei 2011 hari tu..
giler lama baru hari ni nak cerita..
mintak maaf la yer..
layan jelah ekk pompuan tengah meloya sekarang ni..
kang asyik citer pasal aku dok loya tak lalu nak makan ni,
tak lalu nak makan tu, ade pulak yang loya tekak pulak kang..
baik citer pasal lain pulak..
hehe..

sebenarnya ada banyak gambar bertunang diorang ni..
tapi aku tepek sikit jelah ekk..
ni hantaran daripada pihak lelaki..
gambar hantaran pihak perempuan malas nak upload satu2..
boleh?
ni kek hantaran..
merah..aku suka..sebab tu aku tepek kt blog..
ni pulak nasik sedap marbeles..
licin aku makan..
yelah..makan untuk 2 orang kan..
cisss..
ni pulak adik abang..
aku pun tak paham apa kena dengan diorang ni..

ni lah pengantinnya..
ehh..belum lagi..belum jadik pengantin lagi..
bawak2 bersabar ye adik2..
comeiii je bakal biras aku nih..
hehe..

pa pe pun..selamat bertunang utk Daly & Elly..
semoga kekal bahagia hingga ke jinjang pelamin..
amin..:D

6 comments:

  1. makan utk 2 org haruslah banyakkan :P

    ReplyDelete
  2. kek hantaran tersangat cun...mesti sedap tu...

    ReplyDelete
  3. congratz utk daly n elly gak..nama da ada chemistry...

    lapa lak tgk nasi 2...

    ReplyDelete
  4. sama cantik ... sama padan...

    tgk gambar pun dah nampak sedap nasik mebeles tu

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute