Sunday, May 1, 2011

Home » » selamat hari pekerja

selamat hari pekerja

hah..
buat apa tu..
skodeng ehh..
hehehe..

entry ni khas utk wish selamat hari pekerja kepada semua yer..
tak kire lah anda pekerja gomen ke..
pekerja swasta macam saya ke..
bekerja sendiri ke..
bekerja kt umah ke..
atau pun yang kena kerja hari ni..
selamat hari pekerja..
ehsan: Google

yang mana nk pergi bercuti tu, hati² selalu..
drive carefully..
semoga selamat pergi and selamat pulang..

yang mana kena kerja atau pun dengan kata paling tak best kena kerja hari ni..
kerja rajin² ehh..
senyum sokmo..
O.T kan..double triple tu..hehehe...

oklah..nak sambung tido ni..
ehhh..nak sambung jemur baju lah..
hehe..:D

3 comments:

  1. selamat hari pekerja juga..
    siapa yg tak keje lagi..
    selamat hari tidoq ahaha

    ReplyDelete
  2. selamat hari pekerja linda..kakNo lepak2 umah je hr ni..ptg kang baru keluar amik angin hehe..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute