Wednesday, May 4, 2011

Home » » Selamat Pengantin Baru Erra ♥ Fairuz

Selamat Pengantin Baru Erra ♥ Fairuz

sebelum cerita pengantin ni jadik lebih basi lagi,
eloklah kalau aku buat entry sekarang..
hehe..
pengantin tengah seronok honeymoon kt Pulau Perhentian sekarang ni..
pengantin yang serba oren..
nasib baik aku tak pakai baju kurung oren..
kalau tak, tenggelam pengantin..eh..
sebelum makan beradap..
en asben pegi terjah diorang dulu..
acara wajib..
bergambar bersama pengantin baru..
kami pun pengantin baru jugak..
baru 6 bulan..
hehe..

aku sekarang takde idea nak buat entry..
mengantuk je mate ni..
kalau lah dapat tido sambil peluk patrick sekarang, kan best..
adoiiii...

11 comments:

  1. cerianya kaler oren. lain dari yg lain.

    ReplyDelete
  2. teringt mase tawen dulu2 ;D,kaler oren ai lagi terang! ;D

    ReplyDelete
  3. tahniah buat pasangan mempelai, sama cantik sama padan. selamat berbahagia

    ReplyDelete
  4. okey..baru 6 bulan kn..
    belum terlambat lagi..
    selamat pengantin baru..
    pung pung pung..
    bunyi bunga api..haha =p

    ReplyDelete
  5. selamat pengantin baru..best kawen..hihihih

    ReplyDelete
  6. oh baru nampak as yg sebenarnya ..ekekeke

    ReplyDelete
  7. guwa mmg jeles kalau tgk org kawen, bilo la duit nak cukup, haih

    ReplyDelete
  8. terkezut ingatkan erra fazira kawen sorang lagi hehe

    ReplyDelete
  9. tahniah..hak berdiri sebelah tu pun kasik la aura kat pengantin, bior cpt sket..kekee

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute