Thursday, May 5, 2011

Home » » TER tekan ENTER, lalu TER PUBLISH....

TER tekan ENTER, lalu TER PUBLISH....

apa punya tajuk entry daaaa...
sorry...

dah petang macam ni baru nak up entry..
dahla tu..entry takde faedah pulak tu..
adoiii..semenjak dua menjak ni malas nye nk update..
penyakit baru dah datang ni..

ohhh..
tadi kalau sesapa perasan aku ade TER publish satu post..
baekkkk punya post..
tapi tu sebenarnya aku tengah dok draf, tetiba aku TER tekan ENTER...
terus gelabah sorang2..
haha..

adelah sorang 2 yang perasan kot..
hekehekehe...
maafkan cek na.....
nanti aku story mory..
baekkk punya cerita..
hehe...

10 comments:

  1. hahaha!!
    tu la.. suke TER
    aku la antara sorang 2 yg terperasan tu.. takpe. kita tggu jek official announcement k..

    en. as, sediakan bajet romper MU k.. muahahaha!!!

    ReplyDelete
  2. haha boleh lak ter kan..adusss

    ReplyDelete
  3. @kak ngah
    ko memang kak ngah..nk stalker aku siang malam..hahhaha..
    takpe2..aku dah ckp kt en as pasal romper MU tu..hikhikhikhik....

    @cik Aish
    ehhhh...boleh...macam macam TER pun boleh..kihkihkih...

    ReplyDelete
  4. haa..lagi sorang yang terperasan tu mungkin akak kot.beriye tadi nampak entri baru tup2 tak kuar.ada berita baik ke?nak ucap tahniah dulu kalau betul itu beritanya he3

    ReplyDelete
  5. @jieda
    haah..betullah tu..akak dgn kak ngah yg tegur tadi..heheheh....
    berita baik?
    no komen...

    lallalala...

    ReplyDelete
  6. tahniah..
    tahniah.....
    berita baik punya

    ReplyDelete
  7. @su su
    terima kasih..
    terima kasih....

    berita baik ape ni...

    ReplyDelete
  8. Atun pun nampak... haha.. post tu ade kat dashboard lagi...

    ayat yg menceritakan berita baik punya tu dahpun Atun nampak..hehe~

    congrats!

    ReplyDelete
  9. HEEE TAK TERBACA....tak aciiiii..

    cepat post kekekekeke

    jom join contest / ga http://dvillahati.blogspot.com/2011/05/love-u-mom-contest-by-amieylee.html

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute