Saturday, May 21, 2011

Home » , » terima kasih Nuffnang & TGV...

terima kasih Nuffnang & TGV...

hai..
selamat bercuti..
tengah buat apa tu..

nk citer pasal NUFFNANG baik hati pilih aku sebagai yang bertuah bulan May ni..
bukan ape pun..
bulan May ni kan bulan besday aku..
so, aku antara 250 orang yang terpilih..
terima kasih NUFFNANG..
terima kasih kepada TGV yang sudi menaja tiket..

aku wakilkan en asben pergi collect tiket ni kt ofis NUFFNANG..
en asben kate ofis cantik..kaler oren..
jeles sungguh..aku sendiri pun tak pernah sampai lagi..

nah..ni lah tiket nye..
4 keping lagi tu..
ntah biler dapat pegi tengok..
nasib baik expired lambat lagi..
hehe..

8 comments:

  1. tahniah,rezeki citer best2 pulak tu bln ni

    kite dpt bln 3 hari tu :)

    b'day bile?happy b'day

    ReplyDelete
  2. wah dah pi amik yea wan xsempat lagi...h3h3 expired lama lagi ok lor...h3h3

    ReplyDelete
  3. hu3...
    bestnya...
    xtau nak guna time bila bak mai sini 2 keping....
    ngeh3...

    ReplyDelete
  4. best2!!
    ape lagi.. g terjah lar citer lanun tu. hehehe

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute