Friday, August 5, 2011

Home » » ma..abah..tunggu along balik..

ma..abah..tunggu along balik..

yeayy..esok nak balik kampung..
hai..tak sabar rasanya nak puasa and berbuka dgn family kt kampung..
meriah sikit..makan ramai ramai..
boleh rebut rebut..yelah kata adik beradik ramai kan..
gitulah konsepnya..

mintak2 ada lah stok ikan perkasam kat kampung nanti..
boleh jugak aku cilok 4, 5 ekor bawak balik KL..
hehehe..penaik selera time sahur tu..
pastu goreng dengan cili campur bawang..
perah asam limau sikit..
adehhh...
ehsan: Google

en asben kata nak gerak lepas subuh..
kita tengoklah macam mana nanti..
tapi rasanya memang elok kalau balik awal2 pagi kan..
takdelah kena matahari panas2 terik kt highway tu..
kata puasa kan..mana boleh makan minum semua tu..
hehe..

oklah..doakan kami 'bertiga' selamat sampai kampung and selamat balik KL nanti yer..
peace..:)

7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. selamat balik kampung.
    drv carefully k....

    ReplyDelete
  3. alamak pic tu buat phat terliur je la ptg2 ni hehe

    http://phatthegreat.blogspot.com/2011/08/k-e-n-n-g-n-r-m-d-h-n-k-u.html

    ReplyDelete
  4. Hati2 as, smg slmt pergi Dan kembali... Mkn tu ingat Akak hehe

    ReplyDelete
  5. bestbyer uols! leh balik kampung... saya ni... kampung dah jadik haunted kaedahnya... huhuhu

    ReplyDelete
  6. wah, bestnya balik kampung.. =)

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute