Thursday, September 29, 2011

Home » » dengan kekuatan bulaaaannnn..akan menghukum mu..

dengan kekuatan bulaaaannnn..akan menghukum mu..

pagi tadi sambil gosok baju kerja en asben, bukak 8tv..
memang tiap pagi gitulah kaedahnya..
nk dengar Hot.FM..
ye..umah aku takde radio..
kalau nak dengar radio sangat, bukak jelah Astro tu..
takpun dengar kt dalam kereta..hehe..

topik pagi tadi pasal kartun kan..
aku suka citer pasal kartun2 ni..
terkenang zaman budak budak dulu..
sekarang dah nak jadi mak budak pun suke tengok kartun jugak..
tetttttttt...

act, banyak citer kartun yang aku layan masa kecik kecik dulu..
layan dengan adik adik kan..
maklum lah adik berderet deret kan..
tapi yang paling aku suka layan sekali kartun Sailormoon tu..
sebab sailormoon dengan kawan kawan dia kan comel..
Usagi kecik tu pun comel jugak...hehehhe..
siap dengan lagu tema aku hafal..
hehe...

sekarang pun kalau tak salah aku ada ulangan kan..
tapi tak ingat pulak hari sabtu ke ahad pukul 10 pagi kan..
kalau teringat, aku tengok lah..
tapi sejak dah kawen ni, hari cuti tu dah kureng dah nak tengok TV pepagi tu..
banyak lagi kerja nak buat..
basuh baju, jemur baju..
kemas umah..adehhhh..
mana la nak sempat tengok kartun pepagi?

kt bawah ni saje aku tepek You Tube Sailormoon ni..
siap sekali dengan lirik aku bagi..
gigih aku Google tau..
meh la nyanyi ramai ramai..
hehe..
Maaf ku tak pernah berterus terang
Bukan ku tak mempercayaimu
Namun sebelum kuberganti rupa
Ingin aku menemuimu

Ku kan bermandi cahaya bulan
Yang cemerlang di malam yang cerah
Memang telah lama kurasakan
Ingin menolong yang lemah

Tiba-tiba keajaiban terjadi
Kekuatan muncul di diri

Untuk melawan semua kejahatan
Kekuatanku harus digunakan
Menegakkan segala kebenaran

Ini keajaiban alam
Aku mempercayainya
Ini keajaiban alam...

Dengan kekuatan bulaannnnn..akan menghukum mu..^eh^

5 comments:

  1. tut tut...
    toxedo bertopeng pun muncul utk selamatakn sailormoon :)

    ReplyDelete
  2. arrghhh... katon peberet hajar jgk ni k.linda.... bestkan katon ni... sumer kiut2... lagu pun best...

    ReplyDelete
  3. like !!!!!!!
    kaloi pun suke
    haha
    komik dye lengkap beli

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute