Tuesday, September 27, 2011

Home » » mak, mama, ibu, mummy, ummi...

mak, mama, ibu, mummy, ummi...

hari tu en asben dah bahasakan diri dia as 'abah' kan..
hehehe..

aku pulak since mak sendiri ngan mak mertua dipanggil 'mama',
so, aku takmo lah dipanggil 'mama' jugak..
hehe..
*lempang*

panggil bonda pun ok jugak kan..
*lempang lagi*

ermmmm..'mummy' je sudah...
en asben pun kalau sembang dengan baby ni dok bahasakan aku as 'mummy'...
mummy pun mummy lah..
nanti kalau abah dengan anak nya nakal² boleh lah aku bertukar jadik mamee monster kan..
hehehe...

sekian..:)

5 comments:

  1. waaaa... ssonoknyer kan.. tahniah3..

    dah solat belom?
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/6-jahanam-2.html

    ReplyDelete
  2. kalau mummy cm bes je,bunyinya manja gitu,yun pn bahasakan diri yun mummy!hehe~

    ReplyDelete
  3. kita prefer ibu. macam mesra bunyinya. hehehe

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute