Wednesday, October 26, 2011

Home » » dah nak raya haji dah pun..

dah nak raya haji dah pun..

Assalamualaikum..
selamat pagi..
selamat bercuti pada yang bercuti macam aku..
pada yang bekerja, selamat bekerja..
OT kan..bulan depan gaji masyukkk..
hehe..

sebenarnya nak citer pasal balang kuih raya puasa hari tu..
baru sabtu lepas berjaya basuh..hehe..
ni dah nak raya haji dah pun..
sebelum ni bukan tak nak basuh, tapi kuih raya ada lagi dalam balang tu..
stok sampai raya haji..hehe..
see..tu jelah balang kuih raya yang ada kt umah sekarang ni..
tu pun murah punya..
yang kaca belang² tu beli kt Ong Tai Kim..
yang polkadot tu beli kat Giant..
hehe..
agaknya berapa kali raya aku nak pakai balang balang ni ekk..

3 comments:

  1. sama la saya pon baru pulun basuh balang kuih hari sabtu ari tuh. punya la lama balang kuih dok bertenggek atas meja. hihihi

    ReplyDelete
  2. gn je selagi buleh, hehehe... kalau nak, tambah je baru, yg lama jgn dibuang.... :P sayang....

    ReplyDelete
  3. wahh siap sedia daa ni heheh

    tak sabar nak raye lagi

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute