Thursday, March 15, 2012

Home » » bersyukur seadanya..:)

bersyukur seadanya..:)

hari pertama hantar umah pengasuh..
balik balik je terus aku bogelkan Asyraf..
tau kenapa?
aku dok risau kot kot ada kesan lebam ke apa ke..
dok membelek segenap inci badan Asyraf..
Alhamdulillah takde kesan lebam ape lagi calar..

tapi aku tersedar Astagfirullah..
apa yang aku buat ni..
patutnya aku bersyukur ada orang nak jaga Asyraf..
ambik Asyraf dengan keadaan dia tengah tido nyenyak..
nek zai kata Asyraf baru lepas mandi, minum susu and then tido..
wangi semerbak anak aku dengan bau minyak yuyi..
Allah..sedapnya bau..
aku pasti merindui bau tu suatu hari nanti..:)

dah 4 hari hantar umah nek zai..
hati semakin rela dan redha..
berserah kepada Tuhan..
kita dah usaha..
semoga Allah melindungi Mohamad Hanif Asyraf dari perkara perkara yang tak diingini..
amin ya rabbal alamin..:)

3 comments:

  1. x salah kita beringat.. :)

    smg bb baik2 aje bwh jagaan nek zai... :D

    ReplyDelete
  2. kite yang bekerja memang tak banyak pilihan lain selain minta tolong orang lain jage anak kite..

    ReplyDelete
  3. Precaution is better then prevention & prevention is better than cure dear... Cmner pn,kita bersarah pd ALLAH..kn.. Moga baby ashraf baik2 je.. Ummiabi setiap kali antar baby kami(wafa sofea) mesti akan doa depan rumah tu,moga rumah ni tempat terbaik utk wafa..Semoga Allah permudahkan & lindungi wafa disini serta permudahkan urusan k'mariam(nama babysitter)untuk menjaga wafa..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute