Tuesday, March 13, 2012

Home » » check up 2 bulan...

check up 2 bulan...

Entry tanpa gambar di petang hari..

pagi tadi pergi check up Asyraf..
dah 2 bulan kan..so, kena lah cucuk kat peha drumstick dia tu..
menangis sakan..suara dia saja kat klinik tadi..huhu..
sedih pulak aku dengar..

berat dah naik 5.6kg..huhu..semangat giler..
panjang pulak 61cm dah..
haihhh..boleh cramp tangan mummy dia ni..
takpe..agak agak dah tak larat, kita pass la pada abah dia kan..
kata abah gagah perkasa..haha..

oooo..semalam kan 1st day hantar rumah pengasuh..
time ambik Asyraf semalam dia tengah tido..
Alhamdulillah Nek Zai kata Asyraf baik..
nangis nak susu je..
dah susu, tido balik..senang hati bila dengar macam tu..

tapi semalam Asyraf macam merajuk pun yer jugak..
time aku bagi susu tu, dia nangis ala ala hek hek hek..
tapi tak keluar air mata pun..
abah kata Asyraf tau kita hantar dia kat orang lain lah tu..
sedih je tengok muka dia semalam..:(

Asyraf, mummy abah kena kerja..
sbb tu kena tinggal Asyraf sekejap..
Asyraf jangan nakal nakal tau..
jangan nangis tak tentu hala..
bak kata Acik Siti, nangis bila perlu je..
mummy abah sayang Asyraf...:)

sekian, coretan merapu di petang hari.

4 comments:

  1. Allahurabbi.. lame x nampak post akak.. mungkin sbb mira jrg2 update entry.. dah dapat baby dah pun.. Alhamdulillah.. tahniah kak :)

    ReplyDelete
  2. berat Asyraf 2 bln lebih kurang Hadif..5.7kg...lenguh kan tangan bila dukung..huhu

    ReplyDelete
  3. mmg sedih kena tggal, nak2 2 bulan ni dok kepit dia je... heeee

    Asyraf... namo nakal2 yek.. :P

    ReplyDelete
  4. Salam.

    Mesti susah hati kan masa mula-mula nak letak anak kat pengasuh. kalau orang kenal kita boleh gak percaya.

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute