Wednesday, April 18, 2012

Home » » bila anak kena dera...

bila anak kena dera...

ehh tak..
bukan Asyraf kena dera..
tapi tengok lah ni..
aduhaiii..








siapa punya kerja lah tu yer..

abah Asyraf punya kerja rupenya..
tapi macam banyak lagi tangan kat badan Asyraf tu..

tu haaa..
pengantin lelaki dgn pengantin pompuan pun komplot sama..
ada ada aje lah korang ni..




















mummy?
hanya mampu memandang sambil cakap dalam hati..
nasib lah Asyraf oiii..
hehehe..

tapi yang pelik nye, Asyraf ni boleh rilek lagi tak nangis pun..
agak nya Asyraf pun pelik..
apelah diorang nak buat kat aku ni..huhu..

sekian..
dari mummy yang kini bertudung express dan jarang² dah pakai tudung bawal..
hehe..

4 comments:

  1. asyraf redha je yeh...nmpk cool aje walaupun byk tgn dok kacau dia hehehe

    ReplyDelete
  2. kalau mummy pki tdg bawal, nty asyraf tarik2 cabot2 kerongsang. hehe. at least tdg express x byk pki kerongsang. GO! GO! GO! ASYRAF!! hehe

    ReplyDelete
  3. haha. tak memasal je...

    p/s: Bakal menggegarkan dunia blogger pada 30 April 2012: RahsiaSocialBookmarking.com
    Rahsia Jana RM45,000 dari laman komuniti!

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute