Wednesday, May 16, 2012

Home » » 4 bulan 5 hari - meniarap

4 bulan 5 hari - meniarap

haii dah petang baru nak update..
tadi pergi jalan jalan blog orang dulu..hehe..

nak citer pasal Asyraf baru meniarap semalam..
anak orang lain dah lama meniarap..kecoh betul aku ni..
giler excited mummy dgn abah dia ok..
aku mmg tgh dok main² dgn Asyraf..
abah asyraf tengah main PS2..

tetiba aku tengok Asyraf macam bersungguh giler masa nak mengiring tu..
aku pun saje je sorak² suruh Asyraf meniarap..
siap cakap caiyok caiyokk Asyraf..kahhhh..
tetiba......
Asyraf meniarap..
en asben terus datang tengok bila aku jerit Asyraf meniarapppp..
hhaha..

tapi sekejap jelah..
lepas tu Asyraf terus bising ehh ehh ehhh..
aku pun angkat, baringkan dia semula..
aku cium sedas..abah cium sedas..je??
syabas Asyraf..hehe..

































gambar semalam sebelum kejadian..hehe..
ni tengah uk uk..tu yang separuh bogel..

lepas tu aku cakap kat Asyraf..
meniarap lah lagi..mummy nak rakam ni..
sebab tadi tak sempat nak rakam..
mummy over excited..

tapi....
nan adoooooo...

9 comments:

  1. kiutnyeeeee.........ciumkn asyraf ek?hihi
    ske cara penulisan dlm blog nie.sempoi ajeee

    ReplyDelete
  2. syabas asyraf! usaha gigih lagi. aunty pun nak tgk asyraf meniarap. haha.

    ReplyDelete
  3. gerammnye...gebu nye Asyraf..ni yg x sabo tggu baby keluar nih..hehehe

    ReplyDelete
  4. hehe.. mmg excited bila anak2 mula buat benda baru kan?

    tembamnyer asyraf...geram tengok...

    ReplyDelete
  5. hehehe..permulaan mmg dia akan tunjuk skill meniarap sekali sekala je..tp bila dh pandai esok..asal letak x smpai berapa saat terus dia akan meniarap..time tuh dh muak dh nak ambik gambar..hahhahaha

    ReplyDelete
  6. comelnya asyraf..
    sikit lagi tu terror la meniarap. mummy kene standby kamera.. hheehe

    ReplyDelete
  7. wahh..besnye..dah leh niarap..bb sy bila ntah nak niarap mls bebenor nak memusing sendiri..umo dah sm ngan asyraf dah...

    ReplyDelete
  8. hah, lepas ni siaplah bekejaran hendak pakaikan pampes. kan asyraf kan. adli asyik masuk bawah meja je, lepas tu terkandas bdn tough tersangkut. hahaaa. asyraf mata sepet.

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute