Wednesday, May 23, 2012

Home » » sakit pedih

sakit pedih

jari telunjuk masih lagi sakit..
tapi dah tak pakai handyplast dah..
rasenya macam makin teruk pulak pakai bende alah tu..
baik biarkan terdedah macam ni..
letak minyak gamat pemberian kawan opis yang baru balik Langkawi minggu lepas..
pastu jari terangkat angkat..
aduhai..

jari telunjuk aku terkena besi sinki..
pedih menyucuk jiwa raga masa kena tu..
dan dan tu lah air mata nak keluar kan..
sibuk je air mata ni..hehe..

besi sinki yang macam mana..?
oklah..kt umah sewa aku ni pakai sinki yang biasa je pun..
yang boleh pasang, boleh cabut bila bila masa ikut keadaan..hehe..
kan besi kt bahagian bawah tu kan terdedah macam tu je..
kalau ada kitchen kabinet, besi bawah tu dah tak nampak kan..
ehh yer ke..
jap nak imagine dapur umah kat kampung pulak..hurmmmm...

masa nak ambik periuk kat bawah sinki, boleh pulak terkena besi tu..
aduhhh terasa rasa lagi ni kepedihannya..
arghh malas nk sambung cerita..
pedih lagi ni..huhu..


















nk nangis macam asyraf ni lah..huhu..
ni asyraf beberapa jam selepas dilahirkan..
tapi suara masa ni apelah sangat kalau nk bandingkan dgn suara nangis sekarang..
aduhai..gegak gempita rumah jadinya..hehe..

p/s: gmbr jari yg sakit takde

3 comments:

  1. alahai..kkesiannya...
    mana jari yang sakit tu nape tak amik gambar..

    ReplyDelete
  2. memang pedih kalau luker macam tu..tak tahan...tak selesa pulak tu..hurrmm..tak per ar..nanti baik lar tu..insyaallah..take a gud care of urself key..:)

    ReplyDelete
  3. tag pagi ni..meh join..paksaaa jgk...hahaha

    http://khaili-moshimoshi.blogspot.com/2012/05/segmen-saya-blogger-hot-by-chegu-along.html

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute