Monday, May 14, 2012

Home » » Terima kasih Asyraf..

Terima kasih Asyraf..

Terima kasih Asyraf sebab hadir dalam hidup abah dan mummy..

































terpaksa edit sampai macam ni sekali untuk elakkan kontroversi..
alah edit pakai Photoscape je pun..klik klik pastu save..haha..
padahal mummy Asyraf malu nk interframe dalam blog sendiri..hehe..

korang tengok tudung aku tu..
ni lah antara sebab aku dah jarang pakai tudung bawal kalau nak keluar berjalan dengan Asyraf ni..
habis penyet tudung aku..
kalau dah dapat pegang tudung, bercinta nak suruh dia lepaskan balik..
adehh..

haiii..bila lah Asyraf nak panggil 'Mummy' ni..hahha..
padahal Asyraf meniarap pun tak boleh lagi..
okbaiii..

5 comments:

  1. mummy...edit kat photoscape belah mane ek...lawa pulak...hehe

    ReplyDelete
  2. patutla mummy asyraf tak mau interframe, mummy asyraf comel mcm asyraf jugak. hihiii. pegang tudung tarik tudung, itu dah mmg biasa kerja budak. lagi2 dia nak kemam kerongsang kat bahu, habis smua air liur.

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute